Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Ik heb net te horen gekregen dat ik antidepressiva moet gaan slikken.... Nou gebruik ik heel wienig drugs. Heb pillen geslikt maar doe dat al een half jaar niet meer. Alleen gebruik ik in het weekend soms nog wel een beetje speed. En met een beetje bedoel ik in totaal misschien hooguit 5 lijntjes over het hele weekend. Ik heb gelezen dat de combinatie heel slecht is. Maar is dat ook zo als je niet zoveel gebruikt? Ik zeg niet dat ik het ga doen he want mijn gezondheid vind ik veel belangrijker dan een lijntje speed maar ik vraag het me wel af. Dus kan iemand hier misschien op reageren? Alvast bedankt! Greetzzz"
"Ja dat dacht ik dus ook al... Nou dan word het gewoon een hoop minder feesten want ik wil er eerst zelf uitkomen... Bedankt voor jullie antwoorden! Greetzzz"