Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leute, tot voorkort was ik helemaal niet thuis in psychedelische drugs. Ik was zelfs een beetje huiverig voor hallucinerende drugs. Tot ik een tijd geleden in een 2C-E trip belande, wat zonder twijfel de beste trip was die ik ooit heb beleefd. Nu ben ik nieuw op dit forum, dus ik heb geen idee of dit hier gangbaar is, maar 2C-E schijnt dus nog niet illegaal te zijn. Weet iemand of dit makkelijk is om aan te komen, en zo ja: waar hier goede kwaliteit van te koop is? Dank alvast! x"