Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 2 keer erg bad gegaan en ik heb er maanden lang geen last van gehad. Een paar weken geleden kreeg ik in een keer bij mn vriendin een dikke flashback en die bleef voor 3 dagen hangen. Vanaf dat moment heb ik erg veel waanideeen en overal waar ik naar toe kijk hallucineer ik niet op maar het heeft zeg maar wel de paddosfeer (die doet me denken aan de bad trips dus die is heel onaangenaam) ik voel me ook erg para en bang en snachts denk ik constant dat er geesten in mn kamer zijn. Ook hoor ik allerlei enge geluiden. Mijn enigste vraag is: Gaat het na een tijdje weg of blijft het heel je leven want ik vind het wel moeilijk om er mee om te gaan. Op het begin kon ik er niet mee leven en wilde ik ook niet meer leven maar gelukkig heb ik goede vrienden die me helpen en mn moeder ook dus ik kan er nu mee omgaan. Alstublieft zo snel mogelijk antwoord want ik vind t best belangrijk. :P Dankuwel. Oh ja, ik heb aanvaard dat tripmiddelen niets voor mij zijn en ben er ook mee gestopt. Ik heb 8 keer getript en de laatste 2 keer gingen fout en nu ben ik dus ook gestopt. Dat wou ik er even bij zetten zodat jullie weten dat ik zowiezo niet meer trip Ik las ook in n andere topic dat jullie de term blijven hangen niet gebruiken. Sorry daarvoor dan maar het komt erg in de buurt ervan. Alles van paddo's, zonder de hallucinaties (behalve snachts) en zonder de wazigheid. Maarja hoe het ook heet, ik wil alleen weten of het weg gaat."
"Oke bedankt. Ik heb ook gehoord, hoe meer je er mee bezig houd hoe verder in n psychose je raakt dus ik probeer het allemaal te negeren en dat werkt op zich goed. Maar zit t nog in mn bloed of zo? Of zit t nu allemaal nog in mn hoofd en moet ik het er zelf uitwerken? (of idd via de huisarts) Want ik heb verhalen gehoord dat t nu nog in je lichaam zit en dat t daarom vanzelf allemaal weggaat. Dan kan ik het gewoon uitzitten."
"Oké. Bedankt beide voor jullie hulp. Ik ben inderdaad nog best nuchter met mn gedachten. Maar er zijn momenten dat ik mn waanideeen ook geloof bijvoorbeeld als ik een computerspel aan t spelen ben en het wil echt niet lukken dan komt er wel s een gedachte alsof iets of iemand mij aan t bitchen is zodat ik het niet haal. Achteraf denk ik dan, hoe kon ik dat nou denken maar als het gebeurt lijkt het heel echt. Ik ga het nu gewoon afwachten en als het erger word dan ga ik idd naar de huisarts. Bedankt allen!"
"edwin__ zei: veel mensen zijn door een trip anders tegen het leven aan gaan kijken. je kijkt een critisch naar de wereld en de samenleving. als je aan het einde van je trip filosoferend het slot behaalt, zul je met de gedachtengang in je hoofd blijven zitten. op deze manier zul je erover blijven nadenken nadat de trip is afgelopen. jij bent niet ''blijven hangen'' maar de gedachtes! door even rustig de tijd te nemen om alles weer op een rijtje te zetten zal alles erg gemakkelijk worden verwerkt (levensbeschouwing). probeer idd een beetje gezond te gaan leven. even 3 weken niet drinken doet mij altijd super goed voor dit alles geld, het heeft even tijd nodig ! alle angsten die ''je nabeleeft'' zijn onbeantwoorde vragen. wees nuchter, denk na. Klik om te vergroten... Ja dit klopt zeker. Maar bedoel je hiermee dat ik de vragen die ik had moet proberen te beantwoorden? Want wat ik nu probeer is al die vragen links te laten liggen omdat ik mezelf er gek door maak."