Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Gisteren heb ik voor het eerst truffels gegeten. Half bakje mexicana. Ik heb de truffels met chocolade op een lege maag gegeten. Na 5 min werd ik heel misselijk en heb ik 2x moeten kotsen. Mijn maatje was de trip sitter en gaf me een dextro. Snel daarna voelde ik me heeel goed en de trip begon heel langzaam na wat praten en naar bomen kijken(we waren in het bos). Ik wilde even mijn benen strekken dus gingen we lopen .Ik zag de kleuren veel intenser en ik werd lekker lacherig. Toen we weer terug kwamen op de plek ging ik pissen en toen ik weer ging zitten ging ik hard ik staarde wat naar boven en vond de bomen zo mooi dat het net leek of er lichtjes in hingen. Mijn maatje begon te lachen en ik lachte mee. Ook zag ik dat een trosje oranje besjes in de boom hingen (geen idee of dit eigelijk ook zo was🤣 { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } en staarde daar naar Toen de truffels na 3 uur waren uitgewerkt gingen we maar wat eten bij een mc donalds ik voelde toen ik binnen kwam alsof iedereen mij aankeek dus gingen we bestellem en op een rustige plek boven zitten. Kwam daar tot rust toen ik nog even naar de WC ging. Daarna was ik weer mezelf. S avonds toen ik wilde slapen na nog een half jointje gerookt te hebben ging het een beetje fout. Ik kreeg paniek dat ik d8 dat dit niet echt was en dat ik in het ziekenhuis lag dat ik bad ben gegaan. Ik probeerde me gerust te stellen dus ging even naar beneden. Toen ik in bed lag heb ik mezelf verder gerust gesteld dat ik vanmiddag even getript heb en nu weer in de werkelijkheid zit en toen werd ik langzaam rustiger en kon eindelijk slapen. Kan iemand mij vertellen waarom ik terwijl ik allang nuchter van de truffels was toch getriggerd was dat ik even bang was? Vertel jullie ervaring met truffels vind ik leuk 😊"
"Ja daar dacht ik ookal aan de wiet volgende keer maar niet doen. Was 2x heel weinig gekotst. Weet niet of ik misschien alleen de chocolade uit gekotst had ofzo. Maat ik was goed wazig en de trip was echt leuk. Heb tijdens mijn trip een tekening gemaakt op een Bonnetje omdat ik daar zin in had Na de trip eem foto van gemaakt kan ik hem bewaren zo grappig 🤣"