Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allemaal!(dit is een eenmalig accountje om een vraagske te stellen ik ben normaal gezien gewoon een loerderke,sorry hiervoor) Ik vertrek binnenkort naar Zweden met het vliegtuig vanuit België. Nu heb ik wat opzoekwerk gedaan en blijkbaar moet ge een verklaring invullen en opsturen naar team verdovende middelen in Brussel etc. Maar is dit echt nodig? En de personen waar ik mee reis hoeven dit eigenlijk ook niet te weten Het enige wat ik graag had meegenomen zijn 2tabletjes Clonazepam van 0.5mg….(ik krijg deze voorgeschreven) Nu hadden die in een blisterke gezeten zou ik ze eigenlijk gewoon durven meenemen in mijn Carry-on(voor de vliegangst die ik niet heb)….denk ik? maar die komen spijtiggenoeg per 50stuks in ne glazen pot. Dus ik kan al niet bewijzen dat het c-pam is en niets anders. Tips? Zo 2 kleine tabletjes lijkt mij nu niet zo moeilijk mee te “smokkelen”? het is lang geleden dat ik nog gevlogen heb dus is weet ookniet echt hoe het er tegenwoordig aan toe gaat? Scannen ze u lichaam?kledij? Ik dacht aan -los in de zak/bagage gegooid(“een vergetelheidje”)? -in de schoen in plasticfolie? -verpulveren en de poeder los in zakje van jas/hemd dat ik op dat moment draag kappen(en de helft verliezen :’)) -in plasticfolie in de mond? Vallen zo 2 kleine tabletjes überhaupt op op de scanner? Thanks!"
"Dirkjan zei: Kan je niet gewoon die pil een uur voor het boarden innemen? Hoe lang duurt dat? Klik om te vergroten... Het is voor in Zweden zelf,voor een ontspannen avondje of 2(ik heb niet veel nodig ) Probleem is dat ik zojuist een voorschrift heb gehad. Mr. doc. gaat zich wellicht vragen stellen als ik volgende week terug om een voorschrift vraag “het hadden strips moeten zijn dokter,ze moeten mee op het vliegtuig” Maar mocht ik nu zo een potje rivotril inclusief doosje meenemen en dan opvullen met de Clonazepam en er eventueel nog enkele andere pillen bijgooi(bv Seroquel/zyprexa,mottilium,Imodium wel in blisters) gaat niemand daar van opkijken denken jullie?"
"Roze Olifant zei: Hoezo krijg je überhaupt benzo’s voorgeschreven voor ‘een ontspannen avondje’? Vreemd verhaal dit, als je iets voorgeschreven krijgt dan mag je het als je gaat vliegen gewoon bij je hebben met doktersverklaring bij mijn weten. En als je ze legitiem krijgt dan zou je dokter ook geen vraagtekens hoeven stellen bij het verzoek om een kleine strip, denk ik, maar goed. Ik zou het aantal benzo’s dat je niet nodig hebt sowieso eruit laten als je toch een pot zou meenemen. Klik om te vergroten... Dus als ik morgen naar mijn dokter ga vragen achter een verklaring mag ik enkele pillen gewoon zo paf in de grote geopende pot(zie foto) meenemen zonder problemen??"