Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo lovingblends, Mijn vrouwtje en ik hebben samen 2 kinderen ( 2 jaar en 5 jaar ) en doen het zo af en toe ( 3 maanden tussen pauzes ) nog wel eens omdat we het gewoon nog steeds super leuk vinden om te doen. In jouw geval zouden wij onze kinderen lekker naar opa en oma een weekendje doen ( vinden hun waarschijnlijk ook super leuk ) zodat je koppie even helemaal leeg is wat betreft je kindje. Na 3.5 jaar zal de 'trip' best wel heftig gaan worden denk ik zo , dus misschien wat verstandiger om dan eerst lekker thuis te gaan 'spacen' . Ook zijn wij van mening dat dat zelfs nog leuker is dan op een feest! Aangezien je ook sexueel tot mekaar word aangetrokken en dat dat gewoon de lekkerste seks is die er is ( onder invloed van xtc ). Mocht er wat gebeuren dan zijn jullie in ieder geval lekker thuis met de wc en koelkast en telefoon binnen handbereik. Veel plezier en genietse ! Groetjes Waussie"
"lovingblends zei: Waussie29 zei: Na 3.5 jaar zal de 'trip' best wel heftig gaan worden denk ik zo , dus misschien wat verstandiger om dan eerst lekker thuis te gaan 'spacen' . Ook zijn wij van mening dat dat zelfs nog leuker is dan op een feest! Aangezien je ook sexueel tot mekaar word aangetrokken en dat dat gewoon de lekkerste seks is die er is ( onder invloed van xtc ). Klik om te vergroten... We gaan het inderdaad gewoon thuis doen ipv een feest, daar voel ik mij fijner bij! voordat onze dochter er was, deden we het vaker thuis! Dus ik Ben het helemaal met je eens! thnxxxx Klik om te vergroten... Thuis veel beter! Lekker youtube naar je tv streamen met een festival video, dan is het net of je op een festival ben haha. Als je het op een feest gaat doen dan loop je er dalijk bij zoals je er niet bij wilt lopen zeg maar Veel plezierrrrrrrrrrrrrrr"