Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wie: 2 Belgische gabbers Waar: ? Wat: 400mcg LSD Ervaring met tripmiddelen: 2x LSD, 5x truffels, heel vaak een heel veel 2CB, Salvia. 19:00 Het was oudejaarsavond en omwille van corona hadden we besloten om LSD te nemen. We namen de zegels om 20.30u en gingen in onze studio zitten. Na een tijdje (geen idee hoelang) kregen we de eerste Visuals. We keken naar een livestream van "HARDER KAN TOCH NIET" en gingen lekker mee op de muziek en de lichtshow. 22:00 Door de avondklok die hier in België van kracht is besloten we om naar buiten te gaan zolang dit nog legaal was. We namen onze rugzak met van alles en vertrokken. In ons dorp kon je toevallig een sfeerwandeling maken waar je langs bezienswaardigheden kwam met leuke lichteffecten. We besloten toen om even langs te gaan bij vrienden zonder ze iets te laten weten. We slopen achterom bij hun in de tuin en gingen het huisje binnen waar ze zaten te feesten. Op dat moment besefte ik niet wat me overkwam. Ze wisten wel dat we die dag gingen trippen maar we wisten eigenlijk niet als we wel langs konden gaan. Uiteindelijk reageerde ze er gewoon goed op. Wat er in het eerste half uur gebeurde zijn we vergeten we waren zelfs vergeten dat er iets te vieren viel. 23.45 De mensen waar we bij waren zeiden dat het bijna tijd was om af te tellen maar op dat moment wisten we niet meer hoe en waarom we daar waren. We hoorden knallen in de verte en we gingen naar buiten om toch wat vuurwerk te zien tijdens onze trip (ondanks het vuurwerkverbod) 00.00 Iedereen wenste elkaar een gelukkig nieuwjaar en keken naar het vuurwerk in de verte (heel vet tijdens een trip) het was ook even een goed moment om te beseffen en stil te staan wat er allemaal gebeurt in de wereld met in het achterhoofd dat we nu niet meer op straat mochten. We besloten om naar huis te gaan maar we waren op onze hoede voor politie omdat er veel controle zou zijn. Op de terugweg hadden we gesprekken over dat het illegaal is om in deze tijd over straat te wandelen. We zijn ons er heel goed van bewust wat er gaande is omtrent corona en probeerde alles te plaatsen en in groter perspectief te plaatsen. We kregen heel erg de indruk dat alles in verband met elkaar staat. Het leek alsof we heel goed begrepen wat mensen willen/kunnen/doen in de wereld. Toen we terug aan het wandelen waren stonden mensen op hun oprit nieuwjaar te vieren en wisten niet hoe we ons moesten gedragen. Vanaf dat moment werd het even zwart en hebben allebei geen idee wat we zeiden tegen die mensen. Wat we wel nog wisten is dat de man ons waarschuwde voor de avondklok. Toen liepen we verder naar huis en kwamen verder geen politie of andere pretbedervers tegen. 00.30 We waren thuis terug aangekomen en zitten de livestream terug op. We hadden nog lasers aangezet die op de muziek gingen. De muziek was heel intens en we begrepen er alles van. We vinden het altijd wel leuk om de grens met tripmiddelen op te zoeken en 400mcg was voor ons wel genoeg omdat we op sommige momenten de controle heel even verloren. Dit duurde maar een minuutje ongeveer maar daarna konden we alles weer (een soort van) plaatsen. 04:00 Na een paar uur flink lopen rammen hadden we gesprekken over wat onze doelen en visies zijn in het leven. LSD is één grote zelfreflectie waarin je jezelf echt tegenkomt. We vroegen ons af hoe de wereld er uit zou zien als iedereen (met goede bedoelingen) LSD zou nemen. Gek hoe zo'n stukje papier je doen en denken kan bepalen. We kwamen op het idee om wat tussen tripreports op dit forum te gaan kijken en we konden ons heel goed inleven in andere mensen hun trip tijdens onze eigen trip. Af en toe was het wel even heel veel informatie op een korte tijd waardoor alles moeilijk te plaatsen was. Uiteindelijk hadden we zelf het idee gekregen om zelf een tripreport te schrijven omdat dit een hele bijzondere ervaring was op een hele bijzondere dag in een hele bijzondere tijd. We proberen er altijd het beste van de maken en dat is ons in deze trip zeer goed gelukt. Typen en alles op een rijtje zetten was ook een hele opgave omdat we dit allemaal tijdens onze trip doen. We wensen iedereen op dit forum een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toe. Maak er het beste van, blijf lachen en doe je ding. Vergeet niet dat niks belangrijker is dan je vrijheid. Ook in deze trip zijn we ons hier heel bewust van geworden."
"Roze Olifant zei: Leuk report. Gelukkig nieuwjaar. Weet je zeker dat het 400 ug was of zei de dealer dat? Dat is een enorm hoge dosis namelijk. Ik vraag me af of je daar de dingen nog op zou kunnen doen die jullie gedaan hebben, en volgens mij duurt een trip op die dosis ook langer dan een ‘normale’ LSD-trip, die al zo’n 12 uur kan duren. Klik om te vergroten... We halen alles bij betrouwbare mensen die weten wat ze verkopen en als we deze dosis vergelijken met de hoeveelheden van onze vorige LSD trips (200ug en 375ug) was dit qua effecten wel een soort van in te schatten dat de dosis op 400ug zat."
"geflipt zei: Inderdaad heel bijzonder dat jullie dit report schreven op 400ug... Ik vermoed dat de spellingscorrector van jullie telefoon flink overuren heeft moeten draaien... Mooie bewustwordingen ook! Vrijheid en verbondenheid boven alles! Fijn 2021!!! Klik om te vergroten... We hebben dit allemaal getypt op een laptop en we hebben hier in totaal zo'n 3 uur over gedaan . Dat deze gaming laptop een RBG kleurentoetsenbord heeft wat voortdurend flikkert maakt dat allemaal niet makkelijker hahah! We hebben elke zin een paar keer opnieuw moeten typen om ze goed te formuleren. Een hele opgave in ieder geval, maar het paste perfect binnen de trip"
"Roze Olifant zei: Ik heb zelf maar ervaring tot 220-230 ug, dat vond ik met momenten al behoorlijk verward maken. Ik kan me niet voorstellen dat ik me daarmee in een drukke publieke omgeving zou wagen, maar het zou nog kunnen als iemand een stuk meer ervaren is met stevige doseringen. Het is ook persoonlijk hoe sterk je reageert; ik ben een lichtgewicht en 230 ug ging bij mij nog een stukje langer dan 12 uur door. Het klopt dat LSD het meest intens is in de eerste uren en een rustigere staart heeft, maar het tijdsinterval tussen heftig / minder heftig vond ik beduidend langer op die hogere doseringen. Aangezien het effect van LSD vrij lineair schijnt te lopen lijkt het me dat je echt heel erg van de wap bent, zacht uitgedrukt, van 400 ug. Daar kan ik me qua intensiteit niet echt meer echt iets bij voorstellen, laat staan dat je 13-14 uur na inname een report zou schrijven, maar ik kan het mis hebben. Klik om te vergroten... Uiteindelijk was het voor ons ook wel een hele hoge dosis, echt net op het randje van te intens. Het was een bijzondere ervaring maar in het vervolg gaan we zeker met meer voor zo'n hoge dosis. We hadden de zegels om 20:30 genomen en we konden om 10:00 nog niet slapen omdat alles nog heel vaag was en we bezig waren om alles op een rijtje te zetten."