Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Had dit topic al eerder gelezen destijds, maar inderdaad mensen kijk hier mee uit. Veel mensen blijken toch heel lichtgevoelig voor epilepsie te zijn en dan de combinatie MDMA + Stroboscoop lichten kan goed fout gaan. Ik spreek uit ervaring, meegemaakt bij een vriend van mij was even schrikken. Uiteindelijk goed afgelopen, als er vragen over zijn, vraag maar raak?!"
"Halllo, Wat: Morgen 1ste (echte) x ketamine Waar: Thuis op de bank Wie: Een goeie vriend van mij en ik Wanneer: Vrijdagavond/zaterdagnacht - Vriend van mij heeft zo'n 5 jaar geleden (14j/15r) ongeveer al heel vaak ketamine gedaan dus heeft er wat ervaring mee (al is dat wel een beetje zwart gat; veel vergeten dus) en wil 't heel graag nog een x doen. - Ik heb 1x eerder een klein beetje ketamine op nadat de 2CB begon uit te werken maar voor mij gevoel heb ik nog niet goed meegemaakt wat je krijgt bij keta. Ik krijg morgen mijn gram ketamine en ik heb me redelijk ingelezen op 't forum e.d. dus weet een klein beetje wat me te wachten staat. Toch had ik nog een paar vragen: Ik heb gehoord dat je omgeving bij ketamine, dus meer qua tv / soort muziek of iets, ook je space redelijk kán beinvloeden. Mij lijkt het misschien chill om toch wat muziek op te zetten ipv tv of niets? Of denken jullie dat je beste gewoon in stilte kan zitten om in de K-Hole te komen en een goeie trip te hebben. Moet ik dan 100mg-250mg nemen om in de K-hole te komen (lukt het dan sowieso?), in wat voor stappen en tijdbestek raden jullie dat dan aan om te snuiven? Want als ik het doe wil ik het wel goed doen dus in de K-hole komen, het lijkt me ook leuk om echt te hallicuneren of visuals te zien zoals sommigen vertellen in hun verhaal (zeg me als dit niet kan en als 't wel kan miss tips hoe). Is het het beste om stil te gaan zitten of liggen in de bank en je ogen dicht doen om goed te spacen/te k-holen of maakt 't niets uit? Misschien dat je 'm meer tript (k-hole bevordert) op nuchtere maag (of juist eten voor de trip?) of in de avond juist als het donker is? Ik ga iig proberen me er helemaal in mee te laten gaan voor een mooie trip! Oja, en stel dát er iets fout zou gaan, wat dan te doen? Bedankt voor alle tips en advies alvast, ik ben benieuwd naar wat me morgen te wachten staat!"
"Haha ja sorry ik wou alles even heel goed weten, om alles goed te laten gaan dat resulteerde in beetje té veel van 't goede. Ik verzon alles wat er in me op kwam, om op alles voorbereid te zijn ook al had ik 't al ergens vaag gelezen. :P Maar oké ben benieuwd, want wat 'r was iets tussen gekomen nu verplaatst naar waarschijnlijk volgende week toch bedankt weer voor 't antwoord! Ik denk dat ik 't wel aankan, omdat verder nooit problemen met iets hebt gehad, het lijkt me wel leuk eerlijk gezegd en hebt al genoeg mooie verhalen gelezen hier! Dus ik denk dat 't wel goed komt, die vriend van mij doet 't gelukkig ook niet echt voor de 1ste x. Haha bedankt voor de info zo op zaterdagavond, ken ik r weer ff tegenaan!"
"Hallo, Ik heb inmiddels gelezen dat van de hoeveelheid MDMA die je inneemt 7% ongeveer wordt overgezet in je lichaam naar MDA waardoor je kan hallicuneren en gewoon al die vage dingen kan zien! Nou vroeg ik mij af of je ook gewoon MDA kan kopen of dat ook gewoon op de markt is? Ik hebt nu 5x MDMA gebruikt en af en toe wel een beetje van zitten spacen, maar nooit zo heftig als ik sommige verhalen lees of hoor van bekenden. Ik denk of miss wel weet dat als ik van MDMA zo hard wil spacen (hallicuneren e.d.) waarschijnlijk mijn dosis moet verhogen. Weet iemand toevallig hoeveel MDA je moet hebben om zo erg te gaan spacen het zal niet goed voor je zijn, maar ik wil het een x doen. Overigens houd ik altijd netjes 3 maanden er minimaal tussen behalve afgelopen zomer op een festival heb ik de day-after nog een pilletje in de nacht genomen. En mijn hoogste dosering ooit was die nacht ervoor en dat waren 2 roze eekhoorntjes, ik hebt ze zelf niet getest (eigk slecht ja) maar ze kwamen van een betrouwbare bron, die me vertelde dat de spreiding ongeveer op 160-180mg lag. Dus iemand hier weet 't vast wel hoe ik ook nog zon onvergetelijke ervaring kan meemaken, bij voorbaat dank!"
"Oké vermoeidheid en blowen helpt dus. Klinkt logisch, toch bedankt. Ik moet zeggen dat ik ook wel erg hopen lopen spacen na een avondje kristallen en daarna al onderhand in de ochtend een 10tje haze zitten wegroken met z'n 3en. Verder zijn er aanwijzingen dat ongeveer 7% van de MDMA in het lichaam wordt omgezet in MDA.[bron?] Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel. Het staat zelfs op wikipedia, weliswaar zonder bron! Als ik jou theorie begrijp zou het kunnen lopen, hoe hard zou je spacen/hallicuneren van die 120mg MDA? Is er een drug waar het mee te vergelijken is? 2CB of truffels misschien toevallig of heb je er geen ervaring mee? Ik heb wel van vrienden vernomen die vroeger achterlijk veel pillen dan namen, mitshubiti's volgens mij, dat ze er toen soms echt wel 10 op handen in 10 uur en dan echt hard hallicuneerde, maar dat je van 4 pillen ongeveer nu ook wel hard zou spacen. Ik zit te denken misschien ligt 't ook meer aan de setting en moet je meer op zoek gaan naar die space ipv feesten of iets. Maar toch misschien binnen een jaar een x wat meer pillen nemen dan 2 op een avond ook al is dat wel verschrikkelijk slecht, maar het zou wel leuk zijn. Of toch maar gewoon een psydelic-drug pakken die daarvoor zijn, haha ik zie wel."
"Ja ik zie wel hoe 't loopt, wat jij zegt is wel het beste maar miss laat ik me ooit nog wel een x ver gaan of komt 't zo. Dan maar wat anders proberen te regelen daarvoor. Thanks voor de antwoorden."
"mandragora zei: manolo zei: Q-dance pillen zijn echt topp ...pfff niet normaal wat knallen die erin zeg , met een hele ben ik ruim 3 uur zoet Klik om te vergroten... 3 uur maar? bij mij werkten pilletjes vroeger 5u of nog langer zelfs... die 3u is dat de normale werkingsduur van x? groet Klik om te vergroten... Nee, natuurlijk niet. Kan overal aan liggen, tolerantie, setting, in hoeverre je waus bent (hoe die, die 3 uur bedoelt), het is maar net wat je wilt en wat voor persoon je bent, iedereen is anders. Het enige wat je kan doen is je pil laten testen en als je niet weet hoeveel je nodig hebt, langzaam rustig opbouwen en je merkt vanzelf hoeveel je nodig hebt. Als je 't test kan je het goed doseren, anders blijft 't maar gokken en dat kan goed fout aflopen. ''Ja ik heb het van een goeie vriend die zei dat er zoveel in zat'', als hij de drukker niet is en ze niet getest heeft weet hij het ook nooit zeker."