Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt ook wel wat ervaring in het swingers wereldtje zeker? Ik vind de berichten die je bij dit topic geplaatst hebt keurig omschreven, ik zou het zelf niet beter kunnen. ( en ik heb ook niet veel zin om nu lange berichten te schrijven ๐)"
"CuriousExplorer zei: Effe dit stukje eruit gevist.. Hier in West-Vlaanderen "heb je "Acanthus", en daar is er wel seks hoor. (enkel ervaring met deze) En een "parenclub" kan goed zijn voor een eerste keer, vlot het babbelen niet heb je nog steeds het discotheek gedeelte... Klik om te vergroten... Wij wonen op 600 meter van de Eroxx en de Climax, de eerste stap was voor ons makkelijk gezet ๐"
"Bloempje02 zei: Hoi allemaal, Ik maak nu misschien een topic aan wat (mogelijk) al bestaat, als dit zo is mijn excuses ik hoor wel waar dit topic dan heen moet . Ik ben volgende week een jaar samen met mijn vriend en hebben samen een hotelovernachting geboekt. De planning is om daar drugs te gebruiken, alleen nu is de vraag, welke drug? We zijn eerder naar een hotel geweest met een gemeenschappelijke vriend, en hebben toen 3mmc gebruikt. Dit is ook onze meest gebruikte drug, ergens wil ik hier niet vanaf wijken maar ik gebruik het met de wetenschap dat het behoorlijke rommel is en dat ik er een keer een slechte ervaring mee gehad heb. (Paranoide gevoelens & het idee hebben dood te gaan nadat ik nuchter geworden was). Ook hebben wij ervaring met speed, xtc, MDMA en ketamine. Ik wil graag dat dit een onvergetelijke avond word voor ons, dat zal wel lukken, maar we willen ook graag kunnen seksen haha, het liefst lange en intens geile seks. Aan erectie geen gebrek, want we hebben eventueel kamagra. Dus dat is het probleem niet. Ik kan gewoon geen keuzes maken over welke drug. ๐คฃ misschien is GHB voordehand liggend, maar deze laat ik liever nog even links liggen. Anyway, iemand nog tips, adviezen, ervaringen? Let me know, oh en als iemand de (niet al te gedetailleerde) ervaring naderhand wil lezen, also let me know! nogmaals sorry als dit topic een beetje onduidelijk is of op de verkeerde plek is beland. Ik ben een beetje een noob. Veel liefs ๐ Klik om te vergroten... Hoe is de date geweest? En wat hebben jullie gebruikt?"
"Bij ons ziet een wapfeestje er ongeveer zo uit. 20u halve X en voor mij een Kamagra van 200mg. Na anderhalf uur een mix van Blue en G, dit herhalen we tot een uur of 3, dan pakken we wat Keta meestal in combi met een ballon. 2-cb en miaauw gebruiken we ook wel eens om de X te vervangen. Dit soort feestjes gaan normaal wel door tot 6 of 7u s'ochtends. ๐ "
"Normaal pak ik 2.5ml G Voor Blue houden we de regel aan dat je 2x zoveel mag pakken. Dus als ik enkel Blue neem, dan is dat 5ml, als ik het mix dan neem ik 4ml Blue en 1.5ml G. De samenstelling van Blue is mdma, speed en ghb. Verder heb je Red, Black en Green. Red= Mdma en Ghb. Blue= Mdma, Speed en Ghb. Green= Mdma, Ghb en Ketamine. Black= Mdma, Ghb, Ketamine en Kamagra. Dit nemen in door het te mengen met fanta in een shotglaasje."
"Rivalrie zei: Waar is die gangbang dan? Klik om te vergroten... Dat zou je verbazen, elke vrijdag, zaterdag en zondag zijn er door heel Nederland en Belgiรซ wapfeestjes/ gangbangs ๐ฅณ๐"
"Mrloverdj zei: Dus je maakt je eigen glas blue en doet er daarna 1.5 ml bij? Wat bedoel je dan met die 5ml? Of gooi je alles bij elkaar en schenk je danvan daaruit voor elkaar je? Als dat laatste het geval is en stel..fictief voorbeeld je doet 5ml g in de blue Als je daar 2 glazen uithaalt. 1 voor haar 1 voor jou. Dan is de kans bijna nihil dat je 2.5ml in je glas hebt. Het kan ook 1 ml zijn of 4 G staat erom bekend dat het niet goed mixt. Klik om te vergroten... Ik neem 4ml Blue, doe dat in een shotglas, daar doe ik dan 1.5ml G bij, dan vul ik het glas verder met fanta, ik roer het nog even met het spuitje en vervolgens drink je het glas gewoon leeg. Voor mijn vrouw of andere aanwezigen doe ik hetzelfde."
"Krypt0nite zei: Ik moet bekennen dat dit onderwerp al lang door mijn hoofd spookt. Ik ben totaal niet bekend in deze scene. Maar het lijkt me wel heel spannend om eens een wap date te proberen. Is dit iets wat vooral onder stellen gebeurd of zijn er ook singles zoals ik die dit doen? Klik om te vergroten... Kijk eens op sdc ๐"
"Jullie hebben dat allemaal perfect verwoord. Swingers/wappers zijn aparte mensen en je moet de juiste kennen om in de groep toegelaten te worden. Probeer eerst eens wat contacten te leggen in een club, daar heb je de meeste kans om in het wereldtje te komen. Als single man op sdc validaties krijgen is moeilijk maar met de hulp van wat mensen lukt dat ook wel."