Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb sinds mijn 11-12e colitis en gebruik sinds januari 2014 X, eigenlijk heb ik er nog nooit een opgezwollen buik ervan gekregen. Ik had 1x hele erge pijn, dat duurde gelukkig maar een halfuurtje, verder is m'n buik soms wat van slag maar echt klachten heb ik gelukkig nog nooit gehad. Groetjes!"
"Molly, tripple stacks, X, E-bombs, smiley faces"