Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Binnenkort staat er weer een trip op de planning, dit keer met 1p-lsd. Ik zelf heb al redelijk wat ervaring met tripmiddelen. Meerdere keren (1p) lsd, truffels, 2-cb enz. (+/- 30 keer) Zowel op festivals, thuis binnen/buiten. De persoon met wie ik ga heeft wel enkele 2cb en truffel ervaringen maar nog geen lsd. Verder wel veel drugs ervaring in het algemeen, kan overal goed mee omgaan en ondervind nooit problemen met iets. Het is de bedoeling om overdag deels in de bossen te trippen en later terug naar huis te gaan. Nu is het enige tijd geleden dat ik getript heb, en twijfel ik een beetje over de dosering. Eerder pakte ik altijd 100 mcg en altijd na 20/25 minuten nog een halve blotter erbij, wat dus uitkomt op 150. Nu heb ik opnieuw besteld en heb ik zowel blotters van 100 mcg, maar ook van 150mcg. Ik neig er dus naar om nu gewoon die van 150 te pakken, omdat dit de andere keren uiteindelijk ook is gebeurd. Zou dit veel verschil maken omdat ik de andere keren het in 2 keer genomen heb? Of zouden jullie dit afraden of zou dit teveel zijn? De andere keren zijn uiteraard helemaal goed verlopen, en was de trip prima maar zeker niet te heftig en heb ik dus ook nog kunnen functioneren op openbare plaatsen zoals festivals en pretpark. Zou dit ook een prima, maar redelijk sterkte dosering zijn voor de gene met wie ik ga? Hij is gewend aan wat hogere doseringen 2cb en truffels (en andere drugs). We willen graag een goede trip, zijn op een rustige plek in de natuur, dicht bij huis."