Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi bij deze wil ik mijn ervaring over het gebruik en de dip van coke delen. Ik heb afgelopen zaterdag voor de aller eerste keer coke gesnoven samen met mijn man en een goede vriend (zijn ervaren gebruikers) ik wilde gewoon weten wat er nou zo bijzonder aan is na een fles ouzo had ik de moed het te proberen Ik begon met echt een iniminie snuifje moeilijk uit te leggen hoe klein als dit ---- een lijn zou zijn kreeg ik - dus echt maar klein,maar goed daarna nog zon zelfde hoeveelheid wat ik voelde weet ik niet kan het me niet herinneren ben veel kwijt van die avond alleen dat ik me super voelde dat wel volgens mijn man bleef ik maar zeggen dat ik me super voelde en ik wel een hele berg zou willen hoe later het werd werden de lijntjes ook groter ik ging maar door kreeg trekjes door steeds mijn tong over men onderlip te halen ook dat weet ik niet ,(zie het nu wel hahah helemaal schraal) Mijn man heeft me gefilmt en vroeg hoe het met me ging en hoe ik me voelde haha wat ik allemaal zei geweldig om achteraf te zien . we zijn heel de nacht doorgegaan om half 10 s'ochtens pakte ik mijn laatste slok bier en ben gaan slapen. 3@4 uurtjes Toen ik wakker werd voelde ik me nog prima hoe later het werd hoe slechter ik me voelde totale paniek ervarde ik zo onrustig bibberen zweethanden heen en weer lopen tot ik een halva oxazepam moest nemen om rustiger te worden ik dacht vroeg na bed dan ist morgen wel over. Heb goed geslapen die nacht maar de ochtend na het opstaan weer de zelfde onrust.Heb me man huilend opgebeld dat ik me kut voelde en heeft me ook gerust gesteld gelukkig. de onrust heeft tot gister geduurt. na achter af met mijn man over het gebruik te praten en zijn ervaring met mij heb ik toch gauw een halve gram weg gesnoven. Toch heb ik wel wat vraagjes nog. 1. Heb ik te veel op voor de eerste keer? 2. De dip als die na de eerste keer al dagen duurden is dat de volgende keer dan ook of ligt dat ook aan de hoeveelheid die je gebruikt? 3 als de eerste keer coke goed gevallen is valt ie dan altijd goed (halen altijd bij de zelfde dealer)? Wil het best nog een keer ervaren maar dan niet na een fles ouzo dat ik de helft kwijt ben en niet eens kan herinneren wat ik gezegt of gedaan heb ! Hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie. Zo niet vraag gerust hoop dat ik wat antwoorden krijg groetjes"
"MevrouwtjeX zei: Na een lange tijd heb ik besloten om een keer coke te gebruiken. Ik liep al een tijdje met het 'verlangen' rond maar omdat ik zelf geen verstand heb van de kwaliteit zette ik het plan op een laag pitje. De reden waarom ik het trouwens wou proberen is om de ego boost en het nuchter makende effect icm alcohol Afgelopen weekend heb ik van een vertrouwd persoon 2 gram gekocht voor 100 euro. Ik had er zin in! Na een paar drankjes begon het al te kriebelen en ging ik naar de wc voor mijn aller eerste lijntje ( lekker cliche). Ik rolde een 50 euro biljet op, legde een lijn en werkte hem naar binnen. na een paar keer geslikt te hebben proefde ik de smaak ineens en ging ik bijna over mijn nek na tien minuten voelde ik me al een stuk actiever.. een hoop drankjes en Ween paar lijntjes later was ik niet meer te houden. Ik ging buikdansen voor mijn vrienden aan tafel. ( vraag me niet waarom haha) Ik ging met iedereen dansen. Sommige jaloerse wijven zaten me nog dom aan te kijken. maar het boeide me niet. ik pakte mijn glas en schreeuwde letterlijk: ik heb schijt aan jullie allemaaal en toen ging ik kusjes naar ze blazen, door de muziek hoorde ze het alleen helaas niet op gegeven moment was het feestje afgelopen en gingen we naar huis, wat ik ook deed ik kwam niet in slaap. ik lag tot de volgende middag te draaien en te dansen in me bed. op gegeven moment werd de rest van het huis wakker.. Ik voelde me best verrot die dag dus ik nam nog een dun lijntje om de rest te kunnen bijhouden dezelfde dag ( zaterdagavond) gingen we weer uit. dit keer was ik wat minder actief met name door het slaapgebrek.. ik had veel gedronken en heb 1 gram verdeeld over de hele avond. maar geen zelfvertrouwen bom zoals de nacht ervoor. het was nogal teleurstellend.. ik kon wel veel drank hebben. maar ik had de hele nacht een overdreven loopneus.. doorgefeest tot 2 uur in de middag en rond 5 uur gaan slapen.. toen ik 's avonds wakker werd had ik overal pijn. mijn lichaam was geslooopttt ik had geen stem meer, keelpijn hoofdpijn, buikpijn, neuspijn, spierpijn.. het is nu inmiddels woensdag avond, en ik ben nog steeds niet hersteld. Mijn amandelen zijn gezwollen, ik heb geen stem meer. oorpijn, brandende loopneus, hoesten niezen en hoofdpijn aan de lopende band. ik kan bijna niet meer slikken.. kortom ik ben total loss. Ik weet niet of dit aan mij of aan de coke lag.. ik zou het graag nog een keer willen gebruiken. Maar niet als ik er een week ziek van word! zijn er trouwens nog meer mensen die dit hebben meegemaakt of die weten waar dit door komt? Klik om te vergroten... . Ben er ook 5 dagen ziek van geweest oftewel niet me zelf angsten onrust trillen zweten!!"