Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roze Olifant zei: Ik bepaal bij 3-MMC gewoon op voorhand de dosis (bijvoorbeeld maximaal 150-250 mg afhankelijk van hoeveel plannen ik heb de dagen erna) en hou me daar aan. En ik geef niet aan eventuele cravings toe. Oraal nemen helpt ook. Ik snap zelf niet zo waarom zoveel mensen hier zo’n moeite mee hebben, maar blijkbaar is dat stemmetje vaak heel sterk. Klik om te vergroten... ja, het stemmetje is heel sterk. maar jouw plan van aanpak klinkt zuiver, ik zal het gaan proberen. en eventueel de rest weggooien mocht ik toch buiten mijn bepaalde dosis willen treden."
"Het langste wat ik ben doorgegaan is 1.5 nacht, constant 3mmc doseren. Voelde me op het eind een kasplantje die voor 20% functioneerd. Het was een bewuste keuze, ik weet dat het slecht is en probeer te compenseren via voeding en supplementen."
"Rivalrie zei: Voeding compenseert slaaptekort niet he... Klik om te vergroten... weet ik , ik had de nadruk meer op 'probeer' moeten leggen. als in ik probeer zo goed mogelijk voor mijn lichaam te zorgen als kan na een binge"
"KlaasVaak zei: Heb vroeger weleens een nacht doorgehaald om de de avond erop te gaan slapen. De hele dag zitten blowen, tegen de avond sloeg ik alleen nog maar wartaal uit. Vergat ik halverwege een zin wat ik wilde zeggen. Maar meestal hield ik het om een uur of 12 's middags wel voor gezien. Die afters zijn dan ook helemaal niet leuk meer. Meestal zit er zo'n figuur bij die niet kan stoppen met lullen en alleen maar onzin uitkraamt. De rest zegt amper nog iets. Zelf voel je je ook niet al te best meer. Dan is het hoogtepunt wel geweest wat mij betreft. Tegenwoordig kap ik er uiterlijk 5-6 uur 's nachts mee, maar meestal eerder, uur of 3. Ben inmiddels ouder dan 30 en ben een halve week van slag na zo'n avond. Mensen die 2 of meer nachten doorhalen zijn mijns inziens niet goed wijs. Klik om te vergroten... ik vind het erg knap dat jij rond 5-6 een streep eronder kan zetten, bij sommige drugs is het namelijke enorm verleidelijk om door te gaan. vooral bij 3MMC. heb je misschien tips hoe jij dit doet?"