Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb maandag 13 july een paddo kweek kit gekocht en gesoapt 12 uur lang en water eruit gegoten, en nou staat die zonder water al 1 week. Er zit nou mooi witte schimmel op het oppervlakte van het grond, maar er zit ook een kleine plukje donker groene schimmel op het bodem. Hij was niet in aanraking geweest met witte schimmel dus heb ik hem verwijderd met zeer heet theelepeltje. Wat kan er nou gebeuren? is mijn kweek kit besmet of niet? Ik hoop dat jullie mij kunnen helppen, Mvg Vladik"
"@ Tigg Bedankt voor je snelle reactie. Ik zal sowieso gaan afwachten, maar als het weer terugkomt moet ik dat dan weer wegsnijden? Mvg Vladik"
"Wat is dat crea hoek? Mvg Vladik"
"Ik heb hem al langer dan 2 weken staan, er zit wel witte schimmel op maar er komen geen paddestoelen uit Mvg Vladik"
"Hallo, mijn temperatuur is op dit moment 26 graden. Schommelingen zijn tussen 24 t/m 27 graden. Ik kijk weer in mijn kweekkit en het groene zit er weer op, een heel klein plukje. Ik ga zondag metme vrienden naar Amsterdam dus ik denk dat ik daar een nieuwe kweekkit ga kopen. Hoe komt het dan dat ik dat groene heb gekregen? Mvg Vladik"
"ok, nou weet ik het wel, sorry ik ben hier nieuw dus ik weet nog niet waar alles hoort. Hoe kan ik hem verplaatsen naar crea-kweek hoek? Mvg Vladik"
"Hallo, ik ben gisteren naar smartshop geweest en ik heb mijn oude kweekset daarheen gebracht en die man zei dat het inderdaad bacterien zijn. Ik heb gewoon een nieuwe kweekset gratis gekregen! En 45 euro bespaard! Ik heb hem nu helemaal klaar gemaakt en opgezet nou moeten der over een paar weken eerste paddestoelen komen. Ik heb natuurlijk deze keer zo steriel mogelijk gedaan. We zien het straks wel wat er uit komt, Mvg Vladik"