Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt allemaal voor de geruststellende reacties! Het zware gevoel in mijn achterhoofd is precies al wat minder. Denk dat het door de overprikkeling/traumatische ervaring kwam. Ben wel cognitief nog steeds niet helemaal terug (brain fog) maar denk inderdaad dat het gewoon wat tijd nodig heeft."
"Dag Forum leden, Context: Afgelopen weekend nam ik voor de derde keer in mijn leven truffels. Ik was echter die dag niet super in vorm. Ik had een nog een beetje last van een kater van de dag voordien. Echter de truffels zouden vervallen en die bewuste zaterdag was het enige moment dat ik en mijn huisgenoot nog tijd hadden om een tripje te doen. Jaren geleden experimenteerden we al eerder met truffels, wat zorgde voor enkele prachtige ervaringen. Echter vorig weekend ging het helemaal mis. De truffels kwamen na een half uurtje al super intens binnen, ik werd enorm nerveus en wist niet goed meer wat ik moest doen. Tv kijken? Naar buiten? Even zitten? Toch maar staan? Ik werd super actief en zenuwachtig, relatief snel ook vrij angstig, ik had al snel spijt van het feit dat ik hoewel ik me niet super voelde toch had beslist om de truffels in te nemen. Tijdens het hoogte punt van de trip geraakt ik vast te zitten in een zeer korte gedachtenlus. Ik kon nog slechts 3 dingen denken en kwam steeds terug op hetzelfde punt, ik voelde me gevangen en angstig... . Ik deed ook gedurende een hele tijd dezelfde handeling. Ik ging voor het raam staan, wandelde dan weer de trap op en zei dat ik moest slapen, kwam weer naar beneden even zitten, terug naar het raam, weer de trap op, etc,... zeer repetitieve handelingen dus. Uiteindelijk ben ik dan toch in mijn bed geraakt en heb ik daar de rest van het meest intense deel van de trip uitgezeten. Ik weet praktisch niets meer van die uren maar mijn vrienden verklaarden dat ik me zeer angstig gedroeg en dat ik steeds hetzelfde bleef vragen. Probleem: Sinds de trip voel ik me niet meer hetzelfde. Eerst dacht ik dat dit te wijten was aan een zware verkoudheid die de dag na de trip verder was doorgebroken maar die is ondertussen ook over maar het nare gevoel blijft. Ik heb last van rare sensaties in mijn achter en voorhoofd. In het algemeen voelt mijn hoofd ook zwaar aan, een beetje zoals bij een griep. Ik moet serieus moeite doen om normaal te presteren. Ik kan met niet van de indruk ontdoen dat mijn cognitieve vermogen een beetje verminderd is. We zijn nu 3 dagen verder, ik ging er vanuit dat ik gewoon wat moest rusten en dat dit wel vanzelf zou overgaan. Echter enkele minuten geleden zat ik weer op mijn bed zoals tijdens de trip en zag ik het schaduwspel in mijn gordijnen op net dezelfde manier bewegen als tijdens de trip. Precies alsof het raam open staat en er een briesje waait, echter staat het raam niet open en bewegen de gordijnen ook helemaal niet... Vraagstelling: Is dit nu wat ze bedoelen met een blijvende psychose? Heeft iemand ervaring met ongeveer dezelfde klachten? Gaat dit nog over? Wat is de herstel periode? En wat kan je doen om dit te versnellen?"