Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"RobTrip zei: Wie? Ik+sitter Waar? Bij mij thuis Wat? 10 gram philosopher stones Wanneer? 13 februari 2010 23.30 Ervaring? 1 keer spacecake Om half 12 was het dan zo ver. Na me goed in te hebben gelezen en vrijdag de truffels te hebben gekocht was het tijd om ze te nemen. Na vier uur niets gegeten te hebben was het tijd om de truffels op te eten.De smaak viel wel mee, ik vond het een kruising tussen een walnoot en champignon, met een zure nasmaak. Ik lag lekker thuis op de bank een beetje tv te kijken, toen ik na ongeveer drie kwartier iets merkte. De tv leek het middelpunt van wat ik zag en alles er omheen was een beetje wazig, niet echt iets heel bijzonders. Vervolgens zette ik de tv uit en zette muziek op. Het wazige beeld was inmiddels verdwenen en ik merkte verder weinig. Als ik met de sitter praatte merkte ik dat ik een beetje in mijn eigen wereld zat en niet goed kon volgens waar het gesprek over ging. Zo kwam het regelmatig voor dat ik zei: "Wat vroeg je ook alweer"? Ook was ik een klein beetje lacherig, maar dat was het wel. Na ongeveer anderhalf uur zette ik de muziek weer uit en praatte ik wat met de sitter. Nog steeds zat ik een beetje in mijn eigen wereld, maar voor de rest merkte ik eigenlijk niet zoveel van de truffels. Het voelde ongeveer hetzelfde als toen ik de spacecake had genomen. Ook daar zat ik een beetje in mijn eigen wereld. Na 2.5 uur ging de sitter naar huis en besloot ik shorttrack te gaan kijken op tv. Ik merkte dat ik bijna helemaal nuchter was en dat de trip dus erg was tegen gevallen. Ik besloot maar de nodige chocola te nemen, aangezien dit de trip zou versterken. Hier merkte ik echter ook niets van. Al met al vond ik het een tegenvallende ervaring. Ik had geen visuals en was ook ook niet filosofisch ofzo. Zoals al eerder gezegd was eigenlijk het enige effect dat ik een beetje afwezig was en in mijn eigen wereld zat. Ik snap wel dat het geen indrukwekkend report is, maar ik dacht ik schrijf het toch maar even op, om mijn ervaring te delen. Hebben jullie verder tips zodat ik de volgende keer wel lekker kan trippen en niet weer zo'n slappe ervaring heb? De verkoper van de Azarius shop, waar ik ze heb gehaald, vertelde dat de soorten nagenoeg hetzelfde zijn, dus dat een andere soort, zoals de Atlantis, niet per se sterker zou zijn. Klik om te vergroten... Mijn eerste keer had ik ook geen visuals effects enz. Ik voeldde me alleen heel slim, ik moest met alles lachen maar niet zo hard. De laatste keer was het op een zaterdag met 3 vrienden. Stilletjes aan begonnen mijn ogen wat zwaarder te worden, mijn voeten te trillen endan BAM!!! Ik was nog nooit zo actief, ik voeldde me zo sterk en energievol dat ik niet kon stoppen met bewegen. Omdat we met 3 waren, waren we constant kapot aan het lachen, we waren letterlijk aan het wenen omdat we zo hard moesten lachen, iedereen kon zich als een komediant voordoen, we waren sterk in onze woorden enz. Het is echt een aanrader hahahaha, visual effects had ik ook maar ik was zo in het lachen dat ik met dat niet bezig wws dus veel heb ik daarvan ni begrepen wel dat we nog nooit zo gek hadden gedaan hahaha !!!"