Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, dat je uit je eigen lichaam kan treden bij keta begrijp ikโฆ.maar dat iemand anders IN MIJN lichaam treedt, is dat ook normaal? En omdat ik dat voelde, dacht ik dat het een onderdeel was van โmijnโ trip, maar toen hij hetzelfde vertelde de volgende dag, in detail zelfs dat hij mijn orgasme zelfs voelde opbouwen, DAT kan toch niet? Word ik nu helemaal gek ๐"
"Het voelde echt alsof onze energien zich met elkaar versmolten, we 1 persoon werden"
"Ik denk dat ik voorlopig even van de keta afblijf, dit soort dingen vind ik beetje eng (ook al was het gevoel op dat moment zalig rustgevend)"
"Onlangs ben ik naar hotel gegaan met een hele charmante en lieve jongeman die ik nog niet kendeโฆ.heb toen de meest bizarre magische ervaring gehad op keta t was creepy โฆ.ben er nog van aan t nashaken: allebei behalve halfje x nix genomen ook geen alcohol en dan 1 lijntje keta gesnoven op de kamer maar toen gebeurde er iets heel heel heeeeeel bizars: ik zag hem uit zn lichaam gaan en IN MIJ echt weird ๐ฑ๐ฑ๐ฑIk voelde hem in mijn lichaam terwijl we aan het vrijen waren, twas ongelooflijk heftig! Het meest bizarre was toen we de ochtend erna er even over praatten hij uit zichzelf zei: ik voelde mij uit mn lichaam vliegen en in jou, en ik voelde mezelf penetratie hebben met jou๐๐๐๐๐คทโโ๏ธ wtf?!? Twas echt TE bizar voor woorden Heeft iemand ooit een vergelijkbare ervaring dat een andere persoon in je eigen lichaam komt en dan zichzelf ziet vanuit mijn ogen??"
"Eng in de zin van spooky , niet onaangenaam, integendeel. Ik vraag me dan ook af of iemand ook iets vergelijkbaars heeft meegemaakt hier?"