Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste mensen, Afgelopen weekend weer eens lekker uit m'n dak gegaan. Dat gebeurd de laatste maanden wat vaker, ongeveer 3 keer in de maand waarvan er op 1 avond van dat weekend een envelopje in mijn zak zit (max 1 gram) Maargoed, afgelopen vrijdag lekker de kroeg in met wat maten en een hele op zak. Lekker zuipen, roken en snatsen. Om 03:00 ging die toko dicht en ging het bij iemand thuis verder. Coke viel de hele avond al prima er was niks aan de hand. Een paar lijnen verder begin ik me plotseling wat ongemakkelijk te voelen. Ik zucht wat meer, ademen ging wat bewuster en kreeg ik zwaar zweverig gevoel. Ik dacht, het is mooi geweest voor mij vanavond. Beter naar huis en lekker op bedje gaan liggen met een fles fanta langs m'n nest. Toen ik ging liggen ging het ademhalen moeilijker en kreeg ik ook last van druk op mijn borst. (dat was rond 07;00 in de ochtend). Ik maakte me er wel wat duk om. Ik heb toch minstens ander half uur lopen draaien, moeilijker ademen ( veel diep in ademen en zuchten ) en met druk op mijn borst! Ik maak me er wel wat zorgen om eigenlijk. Iemand ervaring hiermee?? Of kennis die je met me wilt delen???"
"damn... even terug op aarde na m'n '3 keer in de maand kan toch niet zo veel kwaad'. Ik betrap me nou dat ik wil typen: Als ik snuiven bij snuiven hou op zo'n avondje zonder te zuipen kan het dan minder kwaad voor mijn hart maar volgens mij weet ik dat antwoord zelf al. bedankt voor je reactie! Nog meer mensen die dit herkennen of er op willen reageren zijn erg welkom."
"37 keer bekeken al. Niet meer mensen die er wat over kunnen vertellen / delen????"