Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik ben tony, 25 jaar en verslaafd aan wiet al 10 jaar. Toen ik begon met blowen was het leuk, elke keer na een blow lachkick met vrienden helemaal aan het spacen enzo maar nu 10 jaar later ben ik er verslaafd aan geraakt, elke dag 3/4 jointjes (en een pakje sigaretten per dag) en voelt het niet meer als toen ik begon maar ik kan niet meer zonder hoe graag ik dat ook wil. Niks vind ik nog leuk zonder een joint, film kijken tv kijken, moet ik er een joint bij hebben anders vind ik het niet meer leuk. In de loop der jaren ben ik steeds meer gaan blowen en ook alleen, eerst deed ik altijd met vrienden maar nu bijna altijd alleen en zie die vrienden ook niet meer opeens, mijn dag ziet er zo uit: werken en daarna gelijk naar huis alleen blowen tv kijken/playstation, blowen tv kijken en dan voor het slapen gaan weer een blow roken, als ik vrij ben lig ik heel de dag op bed blowen en tv kijken of playstation, heb geen vrienden meer om wat anders te gaan doen. Ben altijd al een rustige jongen geweest, verlegen en onzeker maar laatste tijd ben ik veel meer onzekerder geworden van mezelf en denk dat het door het blowen kom, vanaf mijn 14e kreeg ik ook opeens last van veel zweetplekken onder me oksels en dat is nog steeds zo en schaam mij daar heel erg voor en word daar ook heel onzeker van, je heb er we'll middellen voor om het te verminderen maar na een tijd werkt dat ook niet meer. Met de dames gaat het ook moeizaam, heb nog nooit een vaste relatie gehad en als ik met een meisje praat dan val ik opeens stil en weet ik niet wat ik moet zeggen, had een tijdje terug we'l vaak contact met een meisje, we vonden elkaar leuk, vaak blowen met elkaar maar na een tijd liet ze niks meer van haar horen en ging ze mij negeren, waarom dat weet ik nog steeds niet en ben er nog meer onzekerder van geworden. Soms vraag ik me af wat ik hier doet op deze wereld want hoe ik nu leef dat wil ik niet meer maar door die wiet (denk ik) blijf ik maar steeds hetzelfde doen, ik kan ook niet stoppen heb het wel geprobeerd maar verveel me dan heel erg en heb ook niemand om wat anders mee te gaan doen dus dan ga ik maar weer blowen. Kan iemand mij helpen om mijn leven leuker te maken want zo leven wil ik niet meer."