Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, na maandenlange maagklachten (spasmen, kokhalzen, ... maar nooit echt braken) ben ik vandaag langs de dokter geweest voor een gastroscopie en echografie om te achterhalen wat het probleem is. Nu is het probleem volgens de dokter mijn chronisch cannabisgebruik, ik blow dagelijks (2-3 jointjes) en blijkbaar kan dit een aandoening aan de maag veroorzaken. Hij begon me dan anekdotes te vertellen over mensen die op de spoed binnenkwamen en niet konden stoppen met braken, ... Dit is de aandoening waarover ik ik het heb, ik heb de beginnende symptomen hiervan. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aan ... kpijn.html De dokter zei dat ik best onmiddelijk kon stoppen met blowen, maar ik wil dit niet. Minderen zie ik zeker zitten, want ik vind van mezelf dat ik echt wel te veel blow nu, maar volledig stoppen lijkt me maar niets. Als het gebruik niet meer chronisch is zou het probleem dan niet beteren? Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die hetzelfde probleem hebben gehad en wat hun oplossing ervoor was. Stoppen met blowen wil ik niet omdat ik het zeer aangenaam vind en ik niet zo'n geval ben dat door het blowen school niet afmaakt of zwaar in de problemen komt of iets dergelijk. Thanks for reading, alle hulp/advies is welkom"
"Het is inderdaad een zeldzaam iets en gelukkig vallen de klachten voorlopig mee bij mij, ik heb nog nooit moeten braken erdoor bv. maar de dokter vertelde me over mensen die ongecontroleerd brakend de spoed werden binnengebracht en dat zoiets met mij kan gebeuren als ik blijf verder doen. Ik wil gewoon meer informatie hierover kunnen vinden maar er is inderdaad nog niet veel over bekend. vandaar hoop ik hier op het forum iemand te vinden die een gelijkaardig probleem heeft gehad en die me kan helpen een oplossing te vinden. en @Exceptional Insight, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar voor mij is stoppen met blowen hetzelfde als een trappist liefhebber die nooit nog een biertje zou mogen drinken. Momenteel blow ik te veel, dus ik hoop gewoon dat als ik minder naar bv. enkel in het weekend dat het betert."
"mikoz zei: Erg naar dat je dit nu ervaart.. Net als je dokter adviseer ik je simpelweg om te stoppen met blowen. Wat heb je liever? Wel blowen + misselijkheid, spasmen, kokhalzen (,braken).. of niet blowen en dan zonder de voorgenoemde verschijnselen. Het blijft je eigen keuze, maar als ik in je schoenen zou staan, had ik het al geweten.. Klik om te vergroten... Het enige wat ik heb is 's ochtends spasmen, het braken/misselijkheid heb ik niet, kokhalzen amper. En ik blow elke dag. Als ik nu minder (en dat was ik al van plan) zou het toch kunnen dat het betert en de symptomen verdwijnen aangezien ze veroorzaakt worden door chronisch gebruik... Bedankt voor je advies, als minderen niet helpt stop ik sowieso, mijn gezondheid is me wel wat meer waard als een jointje"