Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Corona? drinken jullie dat nou serieus? waarom zou je dat bier kopen, ut is gemaakt van grotendeels mais en/of rijst waardoor er een zeer slappe smaak ontstaat die moet worden ''gekompenseerd'' door een stukje citroen/limoen. daarvoor betaal je dan ook nog veel te veel. ik zou zegge koop gewoon een fatsoenlijk europees bier en niet dat derderangs gore bronwater uit mexico."