Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Behoorlijk wat nachtjes doorgehaald afgelopen dagen. Heb besloten om vanavond af te sluiten met wat kristalletjes. Daarna mag het van mij, voor nu wel even klaar zijn. Helaas kreeg ik niemand mee vanavond dus schroom niet om een babbeltje te maken. Ff douchen. Iāll be back!"
"Dinsdag mdma avond"
"Kletsen wel leuk maar dat tikken op die letters is niet te doen"
"Poeh heftig"
"Ja hoor. Was wel op het randje⦠poeh poeh š¤š»"
"FredKroket zei: Kater van hier tot Tokyo. Op welk middel heb je doorgehaald de afgelopen dagen en hoe lang? Klik om te vergroten... Kater valt reuze mee. Paar blaren op de tong. 11.00 uur uit bedje en drukke gehadš"
"Ik romantiseer niks. Er wordt mij gevraagd. Voor dit jaar wel weer genoeg mdma gehad"
"Vroeger na mān puberteit wel van alles geprobeerd met vrienden maar nooit gedacht dat ik nu 25 jaar later weer eens wat zou gaan proberen. Inmiddels alweer maanden verder met regelmatig stiekem gebruik in mān eentje. Heb een gezin en een verantwoordelijk baan wat me elke keer weer een schuldgevoel geeft. Hou mezelf voor de gek door te denken dat het allemaal nog wel meevalt maar toch roept de drang weer na 2 of 3 dagen nuchter. Is er iemand die in eenzelfde situatie verkeerd en daar eens over wil praten?"
"Bedankt voor de grammaticale tips. Ik ga hier echt wat mee doen. Paranoia of paranoĆÆde, je weet in ieder de situatie nog in te schatten wanneer het slappe piemeltje wel in parate toestand kan gaan komen om je ding te doen. andere middelen vertroebelen dat beeld nog weleens."
"Lastig Af en toe neem ik weleens wat tot mij en zoals iedereen weet slaan je hormonen daar aardig van op tilt. Zelf zo erg dat iedere heteroman op dat moment even Bi is. mān vrouwtje weet van niks en daar lig je dan naast haar in bed, zo geil als een beer. Wat doe je dan?"