Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"online flower shops darteltje wrotegelukkig) nog nooit speed gebruikt want ik ben super verslavings gevoelig.Vind coke heerlijk omdat ik daar(eindelijk) eens onbezorgd(niet verder denk dan mn neus lang is). Maar vind het gevoel van coke echt super! Want: ik kan onder onder woorden brengen wat ik nou eigenlijk echt voel/vind/wil en als die ander dat dan ook heeft gebruikt, krijg je geen ruzie/woorden of gef*ckt gevoel doordat iemand anders iets zegt wat jou niet aan staat, maar kun je 'normaal' reageren en 'het er over hebben'. En de sex(wat doet speed daar mee?)... Hmmm! Maar das een ander topic wat ik gestart ben... Klik om te vergroten..."