Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mij lijkt niet dat medicijnen ontvangen via de post per definitie strafbaar is. Zelf kreeg ik voorheen mijn ADHD medicatie (Elvanse ofwel Lisdexamfetamine) van de apotheek via de post."
"Ketamine eveneens als 2F-ketamine en DCK zijn oplosbaar in water. Zo’n neusspray is erg prijzig voor wat je krijgt moet ik zeggen. Het is makkelijk om het kant en klaar te kopen. Maar Persoonlijk zou ik het zelf maken. Vind het de prijs niet waardig."