Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vogel zei: ja ik wacht met nieuwsgierigheid naar een triprepport van iemand die BZP TMFPP Pro>beerd Klik om te vergroten... ik heb het vanmorgen genomen, om 9 uur, na drie kwartier voelde ik me misselijk, duurde een half uur, vond mijn draai niet, had elke seconde zin in iets anders en kon niet stilzitten nu voel ik me vredig en blij beetje effect van mdma, maar dan chill, krijg er niet veel energie van, ook al heb ik goed geslapen vannacht, ik word er chil en vredig van + lekker gevoel, zou niet op je serotonine inwerken, maar zo voelt het wel voor op feesten word je er iets te lam van denk ik"
"nounou, nu vraag ik me toch wat af ik heb hawaian zaadjes, had er twaalf volledig vermalen en 24 uur in lauw water laten intrekken, en drie uur geleden opgedronken, heb inmiddels nog 13 zaadjes (zaten er 25 in zo'n pakje) heel rustig opgekauwd en voel me enkel wat licht in mijn hoofd, maar zeker geen trip zoals paddo's of lsd ligt dat nu aan mij? of wat is dat nu? of moet het nog beginnen?"
"zo, ik ben terug wakker, dus kan mijn lsa ervaring eens uitschrijven ik heb 25 hawaian baby woordrose zaden genomen, dat is 6 mg lsa ik lees dat 'Een gemiddelde dosis variëert van 0,5 tot 1,5 mg, een sterke dosis is 1,5 tot 4 mg. Gebruik niet meer dan 4 mg.'. en dan nog vond ik het effect maar matig ik voelde het volgende: - totale lamheid, leek beetje op een lijntje ketamine - ietwat verhogende aanvoel voor gevoelens - muziek klonk een beetje dieper - ben in slaap gevallen en paar keer wakker geworden voel me nu, na 10 uur slaap: nog steeds lam (gelukkig ben ik aan de koffie) en een klein beetje hoofdpijn, nouja, zelfde gevoel als je bijvoorbeeld mdma hebt genomen, zo'n lichte nadreun al bij al, is dit de eerste keer en laatste keer lsa voor mij, ben trouwens ook niet ziek geweest, mijn maag draaide wel wat, maar dat was het, heb ze genomen op compleet nuchtere maag, misschien dat dat gewoon de truuk is maar zijn er echt mensen die hallucineren van lsa? lijkt me beetje sterk neen, volgende keer gewoon opnieuw hawaiaanse paddo's of lsd zou iemand kunnen zeggen of wat ik voelde normaal is? want lees op dit forum serieuze tripverhalen van mensen die drie zaadjes hebben genomen?"
""1 Morning glory zaadje bevat ongeveer 0.01mg LSA." en tien gram zaad = omgeveer 400 zaadjes 400 zaadjes = 4 mg lsa dus jij hebt 4 mg lsa binnen .. en ik 6 mg, en ik heb absoluut niet gehallucineerd enkel bovenstaande geposte gevoelens"
"neen hoor, waren zeker goede zaadjes volgende keer nog eens pogign wagen met die morning glory zaajdes dan, en dan direct 15 gram nemen..dan zal het hopelijk wel hard gaan"
"ik pruts veel met rebirth, vooral acid maak ik dan en met fruityloops experimenteer ik wat later cubase en ableton live leren wil graag maffe old school goa maken met veel gitaar erin en dubbele lagen, maar dat is verre toekomstmuziek, moet nog heel veel leren"
"zelden een goa feest dat gratis is de deco en dj's en usat geluid systeem is is nu ook niet voor niets vrijdag weer goa time"
"gewoon gaan wordt wel een tof, lang en gezellig feestje"
"eerste keer xtc gedaan op solstice, dus dat festival vergeet ik nooit meer maar hopelijk is de muziek dit jaar wat harder en beter dan die slappe progressive van vorig jaar"
"ik zou toch voor volle portie gaan, of het moet je eerste keer paddo's in algemeen zijn, dan is halve portie zeer aan te raden maar 1 doosje = 1 persoon wat er ook op de achterkant staat, voor alle soorten geldt dat wel"