Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Ik ben nieuw hier en ik zit all best wel een tijdje met een vraag Ik gebruik wiet en meestal haze maar ik krijg daar altijd paniekaanvallen van en door hasj weer niet dat gaat gewoon goed maar weet iemand hier een wietsoort die niet all te sterk is en waar ik sloom van wordt? P.s ik gebruik nog niet all heel lang wiet of andere dingen"
"AphexTwin zei: Als je sloom wil worden, ga je best voor een Indica dominante wiet. Geen Haze, want die zijn over het algemeen Sativa dominant of hybride. Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring met cannabis, maar voor concretere tips zijn er hier meer dan ervaringsdeskundigen genoeg . Klik om te vergroten... Oke tnx voor het reageren ik ga een beetje op onderzoek uit naar indica dominante wiet"