Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, anaal... De een vindt het afgrijselijk en weer een ander kan er geen genoeg van krijgen. Om even een link te leggen naar drugs en anale sex het volgende: Enkele jaren geleden ben ik een keer in Aken naar de raambuurt geweest, en had daar een echt mega lekker geile dame getroffen. Op haar kamertje lag op een tafeltje een basepijpje waaruit dus bleek dat de dame in kwestie (toen, we praten over bijna 15 jaar geleden) 21 jaar coke gebruikte. Helaas was ze op dat moment eventjes door haar marken heen, en ook haar dealer was niet in de buurt, want daar kon ze eventueel wel poffen. Omdat ik anaal weleens wilde proberen, had er zoveel over gehoord en gelezen, vroeg ik haar of ze hiervoor ook te vinden was. "Ich mache sicher Analverkehr, aber nur wenn ich weiß Brauchte und Kein Geld dazu habe. Dann mach ich es nur mit mein Dealer. Er lieftert mir daß weiß und darf mir in meine po ficken". Hieruit kon ik concluderen dat als ik de nodige grammetjes in bezit zou hebben gehad, ik in ruil hiervoor gebruik kon maken van haar anale diensten. Ik wil absoluut niet iedere verslaafde dame die in de prostitutie beland betitelen als iemand die meteen haar lichaam gratis ter beschikking stelt als je maar spul kunt aanbieden. Maar er zullen er ongetwijfeld tussenzitten die in ruil voor een grammetje wit of bruin deuren voor je openen die nornmaal gesloten blijven. Helaas voor mij op dat moment. Had ik spul bij me gehad, iets dat anno 2010 nog steeds niet aan de orde is, en ook niet zal komen, omdat ik wars van iedere vorm van drugs ben. Maar wel de opvatting heb dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doet met zijn/haar lichaam, en ook gebruikers gewoon mensen zijn, dan had ik zo het vermoedden dat ik weleens een of meerdere hete uurtjes tegemoet kon gaan."
"Een kennis van mij is helemaal begaan met verslaafde tippeldames. Veel van deze dames hebben geen vaste woon- en verblijfplaats, en slapen dus of niet of bij andere uit de scène. Nu heeft deze kennis dus een verslaafde dame in huis gehaald, zodat ze met deze vrieskou niet van de ene slaapplaats naar de andere slaapplaats hoeft te hoppen. De dame in kwestie gebruikt alleen maar coke, en is als je haar zo ziet een mega lekker ding. Alleen, haar gebit is zoals bij de meeste cokeverslaafden een grote fietsenstalling. Ik heb niks tegen verslaafden. Dat voorop gesteld. Maar de ervaring leert dat je verslaafden heel goed in de gaten moet houden, en niet te veel privileges moet geven. Voor je het weet is je huis een inloophuis van verslaafde medegebruikers en verlies je de totale regie over je eigen huis. Ik heb hem hiervoor gewaarschuwd, maar hij te zeer begaan met haar lot. Zo kan ze alleen naar de nachtopvang, en ziet dat niet zitten. Dat is voor hem de reden om haar een vaste plek te geven, en zweert dat het alleen is voor de periode dat het ijskoud is. Ik zie de geest al kruipen, en ze deze dame over een half jaar nog bij hem in huis, dat dan naar alle waarschijnlijkheid is veranderd in een groot drugshol. Hebben jullie ook ervaring (of gehad) in zo'n soortgelijke situatie? En hoe zijn jullie hiermee omgegaan? Tot op heden is hij doof voor iedere kritiek en waarschuwingen. Zijn bedoelingen zijn goed, heel goed zelfs. Alleen met verslaafden moet je oppassen, want voor je het weet woon jij niet meer in de woning, maar de verslaafde. (in dit geval een verslaagde dame van plezier)"
"Wacky zei: Is ie echt niet oud en wijs genoeg om op zichzelf te passen ? Klik om te vergroten... Helaas vindt ik van niet. Hij is oud genoeg om niet meer aan het handje van zijn ouders te lopen, maar dat zegt nog niets over wijs genoeg zijn. Hij loopt geestelijk wat achter, en is ontzettend naïef. M.a.w. een perfect persoon om te gebruiken in allerlei omstandigheden. Het is dan ook niet de eerte keer dat hij in zeven sloten tegelijk loopt. Als vriend heb ik zoiets als ik iemand kan beschermen, dan doe ik dat. Nogmaals, ik vind zijn gastvrijheid ten opzichte van deze dame genereus, maar vrees dat zij straks de dienst in zijn huis uitmaakt, en niet hij."
"Flameon zei: Vaak wordt er misbruik gemaakt van zulke mensen inderdaad, dus goed dat je je vriend beschermt. Toch is het een keuze van hemzelf en zul je die keuze, hoe moeilijk dan ook, moeten accepteren. Wel lief van hem dat hij het doet overigens, maar waarom doet hij dit? Wat zit erachter? (alleen maar de kou?) Klik om te vergroten... Ik ben toevallig vanmiddag even bij hem geweest. De dame in kwestie lag op de bank in een hele diepe coma, hetgeen bij dit soort mensen vrij normaal is rond een uur of twee 's middags. Ik moet zeggen dat het huis netjes opgeruimd was. Dat wil zeggen geen afwas op het aanrecht, dat is bij hem weleens heel anders... De was netjes opgehangen, ook iets wat er bij hem weleens inschiet. Ok, je rook de geur van base, althans er hong een hele droge lucht, en ik rook het spul. In iedergeval, het rook er anders dan voorheen. De waarom vraag heb ik inderdaad gesteld, en zijn antwoord was, dat hij het niet kon verdragen dat ze kersvers uit detentie zo aan haar lot werd overgelaten. Ze zouden haar gewoon regelrecht in een opvanghuis hebben gedropt waar het nog erger aantoe gaat. Ansich inderdaad heel lief van hem, want ik heb haar nu eens beter kunnen bekijken dan laatst, en het is inderdaad een supperlekker ding. (van buiten dan, van binnen zal het wel volledig puinhoop zijn). Maar tussen neus en lippen kwam ook de sex ter sprake, en hij is zo blij als een klein kind (zo kwam hij over op mij) toen hij in geuren en kleuren vertelde over haar lekkere kleine strakke kontje, en haar wondermondje dat hem iedere ochtend op een heel speciale wijze wekt. Ik ben maar naar huis gegaan, want ik merkte al dat al mijn waarschuwingen die ik nog in petto heb toch tegen dovemansoren gericht zouden zijn."
"Ice queen zei: Nu heb ik natuurlijk niet veel te zeggen als het om verslaafd gaat maar... Tijdje terug heb ik een heroine verslaafde onderdak gegeven omdat ik het erg vond dat die nergens anders terecht kon. Resultaat: Hij heeft mijn auto uit de garage gejat (pas aangekocht en dus nog niet verzekerd of niks)aan gehouden door de politie en auto in beslag genomen (het kost me meer om m'n auto terug te krijgen dan dat de auto waard is) Uit m'n huurappartement gezet. En ergst van al 2 van m'n honden vermoord omdat hij schulden had en zijn schuldeisers maar vonden dat de honden ervoor moesten boeten. Klik om te vergroten... Oefff dat is heftig! Maar waarom ben je op straat gezet? Was het meer omdat hij aanhang mee naar huis nam om te dealen? Of gewoon omdat aan het licht is gekomen dat je een verslaafde onderdak hebt geboden? Mensen die verslaafden onderdak bieden weten veelal niet wat ze zich op de hals halen. In het geval van mijn beste kammaraad heeft het dus echt wel te maken met een gevalletje z'n l*l nalopen, want de dame in kwestie biedt haar erotische kunsten onbezoldigd aan in ruil voor bed & breakfast. Het was mij al vaker opgevallen dat hij oog had voor strakke dameskontjes met liefst maatje 36. Het wordt pas riskant als ze ook auto's gaan meenemen, en dit is mijn kammeraad vorig jaar ook al overkomen, en dan ook nog met de auto van zijn broer. Deze dame is toen ook nog maar met een andere gast gaan tanken zonder te betalen, leefde ook in zijn huis, en deed alsof ze smoorverliefd op hem was, maar ging wel met die andere gast er steeds vandoor. Deze dame is ook onlangs vrijgekomen, en ik hou met recht mijn hart vast hoe dit gaat aflopen met deze dame die nu in zijn huis is. Feit is dat beide dames elkaar kennen, elkaar ook hebben getroffen in Ter Peel... Dat er gekken rondlopen die jouw honden dan maar koelbloedig afmaken omdat HIJ schulden heeft is echt te gek voor woorden. Jij hebt er niks mee te maken, maar wordt wel afgestraft. Iemand helpen doe je omdat je gelooft in het goede van diegene die je wil helpen, maar vaak kom je daar van een koude kermis van terug."
"Flameon zei: Dit verhaal komt me bekend voor ???? Het lijkt op iets, weet niet of het hetzelfde is. Kom ook niet meer op de naam etc etc etc Klik om te vergroten... Ik heb geen idee of het hetzelfde is, maar ik weet wel dat het drugswereldje in Heerlen ontzettend klein is. Want iedereen weet alles van iedereen, meestal nog voor dat de betrokken personen het weten. Of is dat maar toeval?"
"Ice queen zei: Typo3 zei: Ice queen zei: Nu heb ik natuurlijk niet veel te zeggen als het om verslaafd gaat maar... Tijdje terug heb ik een heroine verslaafde onderdak gegeven omdat ik het erg vond dat die nergens anders terecht kon. Resultaat: Hij heeft mijn auto uit de garage gejat (pas aangekocht en dus nog niet verzekerd of niks)aan gehouden door de politie en auto in beslag genomen (het kost me meer om m'n auto terug te krijgen dan dat de auto waard is) Uit m'n huurappartement gezet. En ergst van al 2 van m'n honden vermoord omdat hij schulden had en zijn schuldeisers maar vonden dat de honden ervoor moesten boeten. Klik om te vergroten... Oefff dat is heftig! Maar waarom ben je op straat gezet? Was het meer omdat hij aanhang mee naar huis nam om te dealen? Of gewoon omdat aan het licht is gekomen dat je een verslaafde onderdak hebt geboden? Mensen die verslaafden onderdak bieden weten veelal niet wat ze zich op de hals halen. In het geval van mijn beste kammaraad heeft het dus echt wel te maken met een gevalletje z'n l*l nalopen, want de dame in kwestie biedt haar erotische kunsten onbezoldigd aan in ruil voor bed & breakfast. Het was mij al vaker opgevallen dat hij oog had voor strakke dameskontjes met liefst maatje 36. Het wordt pas riskant als ze ook auto's gaan meenemen, en dit is mijn kammeraad vorig jaar ook al overkomen, en dan ook nog met de auto van zijn broer. Deze dame is toen ook nog maar met een andere gast gaan tanken zonder te betalen, leefde ook in zijn huis, en deed alsof ze smoorverliefd op hem was, maar ging wel met die andere gast er steeds vandoor. Deze dame is ook onlangs vrijgekomen, en ik hou met recht mijn hart vast hoe dit gaat aflopen met deze dame die nu in zijn huis is. Feit is dat beide dames elkaar kennen, elkaar ook hebben getroffen in Ter Peel... Dat er gekken rondlopen die jouw honden dan maar koelbloedig afmaken omdat HIJ schulden heeft is echt te gek voor woorden. Jij hebt er niks mee te maken, maar wordt wel afgestraft. Iemand helpen doe je omdat je gelooft in het goede van diegene die je wil helpen, maar vaak kom je daar van een koude kermis van terug. Klik om te vergroten... Omdat de huisbaas het in de gaten had dat er dus gedeald werd in z'n huis. Ik zelf heb altijd alleen maar voor mijn eigen zelf in huis nooit voor verder verkoop ofzo. Maar daar viel het dus wel op dat de dagen dat ik werken was een groot verloop was. Dat m'n honden eraan moesten geloven daar ben ik nog altijd niet goed van ookal is het nu al meer dan 2 jaar geleden. Dus ik nog een medemens helpen Ik dacht het niet Klik om te vergroten... Aha, ik kon uit je reactie niet opmerken dat je zelf ook gebruikt (of gebruikte). Best klote zeg, maar ik hoop dat je goed bent terechtgekomen. En dat van je honden, dat kan ik heel goed begrijpen. Sterkte!"
"Marla Singer zei: Weet nu bijna wel zeker dat het om Erik uit Heerlen gaat. Ik heb even het topic erbij gezocht! viewtopic.php?f=38&t=16758&st=0&sk=t&sd=a Maar goed, het feit dat ie het nu dus weer doet, betekent gewoon toch dat ie wel erg hardleers is. Hij moet het dus lekker helemaal zelf weten vind ik, hij zou inmiddels beter moeten weten! Klik om te vergroten... Ik heb even snel door dit topic heengelezen. Nee, mijn kamaraad heet niet Erik. Maar het zou weleens om dezelfde dame kunnen gaan. Wat ik zo begrepen heb moet die echt een reputatie hebben op het gebied van rippen, en goodwill kweken bij haar slachtoffers. Goed, ze is nu weer op vrije voeten, en hoop ik (hoewel ik haar niet ken) dat ze tot bezinning is gekomen. Deze dame geeft mijn kamaraad naar eigen zeggen iedere ochtend een deepthroat in natura, omdat ze kost en inwoning heeft. Al heb ik er zo mijn bedenkingen bij of het wel bij een blowjob blijft. Hierbij moet ik wel zeggen dat mijn kamaraad ontzettend naïef is, en soms in zeven sloten tegelijk trapt."
"Marla Singer zei: Typo3 zei: Marla Singer zei: Weet nu bijna wel zeker dat het om Erik uit Heerlen gaat. Ik heb even het topic erbij gezocht! viewtopic.php?f=38&t=16758&st=0&sk=t&sd=a Maar goed, het feit dat ie het nu dus weer doet, betekent gewoon toch dat ie wel erg hardleers is. Hij moet het dus lekker helemaal zelf weten vind ik, hij zou inmiddels beter moeten weten! Klik om te vergroten... Ik heb even snel door dit topic heengelezen. Nee, mijn kamaraad heet niet Erik. Maar het zou weleens om dezelfde dame kunnen gaan. Wat ik zo begrepen heb moet die echt een reputatie hebben op het gebied van rippen, en goodwill kweken bij haar slachtoffers. Goed, ze is nu weer op vrije voeten, en hoop ik (hoewel ik haar niet ken) dat ze tot bezinning is gekomen. Deze dame geeft mijn kamaraad naar eigen zeggen iedere ochtend een deepthroat in natura, omdat ze kost en inwoning heeft. Al heb ik er zo mijn bedenkingen bij of het wel bij een blowjob blijft. Hierbij moet ik wel zeggen dat mijn kamaraad ontzettend naïef is, en soms in zeven sloten tegelijk trapt. Klik om te vergroten... Misschien heeft jouw vriend de naam erik ook wel gewoon zelf verzonnen. Neem aan dat jouw echte naam ook niet Typo3 is... De meeste mensen kiezen hier nicknames, omdat ze anoniem willen blijven. Jouw verhaal komt voor de rest exact over met dat van "erik". Ook dat verhaal over de gestolen auto van zijn broer noemt ie namelijk verderop in dat topic. Ik denk echt dat het dezelfde persoon is. Klik om te vergroten... Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben. Zover had ik nog niet nagedacht. Ik hoop voor hem dan ook dat het van haar kant blijft bij het geven van een "gratis" blowjob, en dat het huis zo netjes opgeruimd blijft gedurende haar aanwezigheid. Hoewel ik me toch zorgen blijf maken. Het kan heel mooi voor de buitenwereld zijn, maar in werkelijkheid is hij alweer aan lifestyle disaster part II begonnen."
"Flameon zei: Ik zet er me leven op ..... het is dezelfde, of jij bent het onder een andere vorm van het verhaal? Klik om te vergroten... Nou om je leven erop te zetten gaat wel erg ver. Ik zal dat aangehaalde topic straks eens helemaal van a tot z doorpluizen. Misschien dat ik dan meer raakvlakken aan zal treffen. Ik ga nu even offtopic. Ook deze dame is pas uit detentie. Was volgens hem voor openstaande boetes, en diefstal met geweld. Goed, iedereen verdient een tweede kans. Mevrouw is weer gaan gebruiken, maar tot nu toe heeft ze nog geen voet op de tippelzone gezet. Ze blijft nu hele dagen thuis, en gaat alleen 's avonds even de deur uit om spul te halen. Hoe groot is bij dit soort mensen de kans dat ze weer helemaal zullen ontsporen? En weer zullen gaan liegen, bedriegen en stelen?"