Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allemaal, Mijn vendor heeft 3,4-CTMP in stock. Ik had me goed ingelezen over dit stofje en besloten een bestelling te plaatsen. Afgelopen vrijdag kwam het binnen. Als je informatie opzoekt over 3,4 CTMP is er niet zo heel veel over te vinden. De informatie die er is, is veelal in het engels. Dat is voor mij geen enkel probleem, ik wil alleen maar zeggen dat er blijkbaar in Nederland niet zo heel veel mee is getest. Opvallend is dat het hier gaat om een heel potent stofje. Doseringen boven de 10 mg worden al als ongewenst bevonden. Hogere doseringen zouden zelfs gevaarlijk kunnen zijn. Ideale doseringen zouden onder 5 mg liggen, zo tussen 2 en 4 mg. Ik verwacht met dit report geen award van de maand binnen te slepen want het is een alles behalve spannend stofje. Ik maak op mijn werk soms lange dagen met veel vergaderingen en andere onzin. Gedurende zo'n dag lopen de batterijen bij mij dan gewoon langzaam leeg. Om die redenen wekte dit stofje mijn nieuwsgierigheid. Afwegen is dus wel een probleem. Ik heb een 0.01 weegschaal en schiet hier eigenlijk tekort. Ik heb het gelige, korrelige poeder afgewogen tot ik net geen 0,01 zag staan. In feite lagen er slechts een paar korreltjes. Hier heb ik de helft van ge-eyeballed min nog een korreltje. Het is niet ideaal, maar op deze manier blijf ik wel absoluut aan de veilige kant. Ik heb de korreltjes in een capsule gedaan en gedropt met slokje water. 09.30 inname .. .. .. De come up is heel geleidelijk. Op gegeven moment heb ik de tijd niet meer bijgehouden. Ik merkte een lichte moodlift en op een gegeven moment vond ik van mezelf dat ik wel veel aan het praten was. Ik voelde een lichte spanning bijna lichte tintelingen rond mijn kaak. Vooral aan het einde van de dag kreeg ik een duidelijke warm gevoel links aan de binnenkant van mijn hoofd. Als dat de voortekenen zijn van neurotoxische ontwikkelingen dan zou ik dat graag willen horen, dan stop ik er meteen mee. Rond een uur of 22.00 ging ik me afvragen of ik wel in slaap ging vallen. Ik ging op de bank liggen en keek een Zweedse detective. Als ik mijn best deed kon ik er een gaapje uitpersen. Ik voelde wel dat mijn ogen wat moe gingen aanvoelen, maar ik denk dat ik makkelijk wakker zou kunnen blijven. Voor de zekerheid nam ik twee etizolammetjes en werd ik de volgende ochtend wakker rond een uur of negen. Zes uurtjes slaap. Voor de rest voelde ik me prima. Opvallend is dat ik de hele dag geen gaapje heb gelaten. Mijn ogen zagen er prima uit. Overdag een iets verminderde eetlust, maar in de avond flinke trek. Voor degenen die opzoek zijn naar een rush gevoel, moeten dit stofje links laten liggen. Redose lijkt me absoluut uit den boze. Ikzelf heb laatste tijd last van netelroos (urticaria). Ik ben hier mee naar de dokter geweest en dit schijnt een aandoening te zijn die komt en gaat bij een groot gedeelte van de bevolking. De oorzaken hiervan zijn vaak onduidelijk. Opvallend was wel dat deze netelroos op kwam zetten. Ik denk dat het door temperatuursverhoging komt. Doordat het naar mijn mening een hele functionele stim is en er niks bekend is over langere termijn gebruik, moet ik hier wel voorzichtig mee zijn. De warmte in mijn hoofd is iets wat ik in de gaten ga houden. Ik ga het zeker nog een keer gebruiken. Drie iniminie korreltjes lijkt me meer dan genoeg om een hele lange dag functioneel door te komen. Vragen en/of opmerkingen, laat me weten groet"
"Even een update. De dag erna had ik een dosering ter grootte van drie zandkorreltjes in een capsule gedropt. Twee uur later was ik gaan trainen. Ik gooide met de halters en stangen, maar het gaat me nog iets te ver om dat volledig toe te schrijven aan die paar korreltjes. Ik moest die avond laat nog een stuk rijden. Toen ik thuis kwam na die lange autorit voelde ik een moeheid met flinke gapen die past bij een late avond. Echter, pas na uren wakker liggen, viel ik pas rond half vier in de ochtend in slaap. In de reacties hierboven werd gevraagd naar andere effecten. Ik voel een hele duidelijke warmte in mijn hoofd, iets aan de voorkant. Ik voel lichte spanning aan de onderkant/zijkant van mijn kaaklijn. Als ik in bed lig en ik let erop dan is het duidelijk te voelen, al is het zeker niet storend overdag. Ik moet ook zeggen dat het zeker libido verhogend is. Ik voel over het algemeen af en toe een aangename warmte, maar absoluut geen duidelijk voelbare tintelingen of rillingen zoals bij andere amfetamine achtige stofjes. De moodlift is wel overduidelijk aanwezig. Ik nam die capsule in rond 07.00 am en was zo'n twee uur later op mijn werk super actief, vrolijk en energierijk. Ik vind het een heel groot nadeel dat ik ondanks moeheid niet kan slapen. Je voelt je moe, maar zodra ik mijn ogen sluit, lijkt het alsof mijn ogen niet tot rust kunnen komen. Als ik geen dosering kan vinden waarbij ik zonder hulpmiddelen gewoon een goede nacht kan draaien, dan houd ik dit stofje voor gezien. Ik heb onlangs ook 3-fmp geprobeerd. Een duidelijker waarneembaar effect, functioneel en ook nog kunnen slapen. Daar ben ik meer over te spreken. Bedankt voor de tip hierboven over dosering. Ik heb oa ook nog 5-meo-mipt liggen. Dit stofje eyeballen lijkt me geen gezond idee. Tot de volgende keer"
"Dag allemaal, Mijn eerste post op dit forum. Ik heb al wel veel rondgelezen hier en in sommige gevallen heb ik er veel aan gehad. Ik had al veel gelezen over 4-fmp. Ik heb een belachelijke (misschien wel natuurlijke) tolerantie voor mdma hoewel ik een pas sinds augustus dit jaar voor het eerst dit spul gebruikt heb. Daarna altijd ruime pauzes aangehouden, maar de laatste twee keer (van de in totaal 4) vond ik erg teleurstellend. Opvallend is dat ik de laatste keer kristallen mdma heb gebruikt. Hier had ik op dinsdag een behoorlijk rot gevoel aan over gehouden in tegenstelling tot die andere drie keer waarin ik met alleen pillen moeiteloos de daaropvolgende week ben doorgekomen. Wie: ik 30+, sportieve vent van 90 kilo Wat: buisje 4-fmp van smartshop Setting: thuis, vrije ochtend / middag 12.30 Inname buisje met beetje water 13.00 Nog geen effect. Ik zet wat trance op en zet een bak koffie. Ik voel me verder prima, maar dat kan ook komen omdat het sinds dagen een keer niet regent als ik opsta. 13.15 Lichte tintelingen over mijn gezicht..? Hartslag ietsje hoger (kan ik ook omdat ik de trap op moest). Er gebeurt iets in mij lichaam. Niet onprettig. Spannend gevoel. 13.20 Hartslag gaat duidelijk hoger. Voelt wat als er wat druk naar boven gaat naar mijn gezicht. Voel me prima. Tijd gaat wel langzaam. 13.30 Uur na inname. Duidelijk waarneembare veranderingen in gevoel. Hartslag hoger. Nog geen strakke kaken, ogen zien er normaal uit. Voel me nog steeds goed. 13.45 Jeetje tijd gaat langzaam. Begin iets meer te slikken. En kaken beetje op elkaar. Ik maak een selfie en zie dat ik wel hele alerte ogen heb. 14.00 Pas kwartiertje verder. Mijn lichaam lijkt paraat, maar geen gigantische burst van energie. Ik ben beetje trillerig als ik iets moet pakken, maar voor de rest voel ik me prima. Ik ging net plassen en toen zag ik wel dat m'n dinggeling behoorlijk gekrompen was. Irritant dat mensen me nu gaan appen. Ik kan wel snel tikken maar maak een hoop fouten. 15.00 Zijn alweer een uurtje verder. Gevoel komt niet echt meer door. Ik denk dat dit de piek is. Ik voel een prettig gevoel in vooral mijn onderbenen. Normaalgesproken zou ik op een feest nu bijpakken denk ik. Ik slik wel veel en heb een ietsje pietsje onrustige kaak maar dat mag geen naam hebben en voelt niet onprettig. De muziek staat lekker aan en ik heb wat aan het huishouden kunnen doen. De ongelofelijke drang om te gaan dansen zoals ik van anderen heb gelezen hier op het forum blijft bij mij vooralsnog uit. Kopje koffie zetten maar. 16.00 Alweer een uurtje verder. Heb er een productieve dag van gemaakt. Ik voel me prettig maar het is geen woooooow wat overkomt me nu. Het gevoel is hetzelfde als een uur geleden. Het neemt niet af en het wordt niet meer. Ik heb wel opvallend veel liedjes geshazamd, dus misschien klinkt muziek toch wel een stukje lekkerder nu. 17.00 Wordt geleidelijk wat minder nu. Had er iets meer energie van verwacht. Voor een klein feestje lijkt me dit prima. Voor een hele dag knallen op een festival toch iets te zwak. Misschien heb ik een hogere dosis nodig. Ik heb me laten vertellen dat het buisje 220 ml zou moeten zijn dus dat is redelijk hoog dacht ik. Misschien heb ik een algemene hoge tolerantie voor bepaalde stoffen als zoiets zou kunnen bestaan. Goed dat was het. Ik heb bij een bekende Engelse vendor MXE (pellets), Etizolam (1 mg pillen), bk-2-cb (1 gram poeder) en 3-fpm (1 gram poeder) besteld. Daar zal ik tezijnertijd weer een reportje van maken. Tot de volgende keer"
"Ik ben benieuwd hoe je je over twee dagen later voelt. Ik heb normaalgesproken met pillen nergens last van maar de laatste keer had ik kristallen gebruikt en toen voelde ik me echt niet goed op dinsdag."