Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Coco Chanel"
"Heb ook zoiets meegemaakt. Eerst smiddags veel gedronken toen gedouched toen werd ik gebeld en gevraagt om even een te roken. Dus een dikke gedraait met amnesia haze en pp dus mixje zat vlink wat in meer skaf dan shag. ik was nog een beetje aangeschoten hebi kde hele tijd dat ding bij me gehad elke keer hijzen hijzen hijzen ik kon niet stoppen en toen voelde ik met vet chill maar toen ging ik fietsen. ik voelde me benen niet en het leek alsof ik in een luchtbel of een tunnel zat. alles was vaag en zwart/wit leek het wel. thuis werd ik helemaal gek me broertje ging wat vertellen en ik snapte er niets van. Toen heb ik een glas water gepakt heb daar een half uur over gedaan om op te drinken. Wat bob marley enzo geluisterd toen was het na een uurtje over. Heb me daarna 3 dagen ''vaag'' gevoeld.. niet voor herhaling vatbaar .. voortaan alleen smoke of alleen drinken"
"Ik heb een vraag, ben er vandaag achter gekomen dat astma en drugs niet goed samen gaan. Maar nu wil ik graag een keer Methylone (Explosion), XTC en Speed proberen. Zonder de astma medicijnen erbij he. Maar wat zijn de gevolgen van astma + speed. volgens mij is het zonder de medicijnen wel oke want speed was in de jaren 30 een medicijn tegen astma. En de gevolgen van Methylone / MDMA en astma. XTC is iets wat ik graag wil proberen maar dan moet ik natuurlijk wel zeker zijn dat dat kan"
"@ tipsyflipsy bedankt voor reactie. Ik moet trouwens zeggen dat ik weinig last heb van astma sinds k begonnen ben met wiet. is inmiddels half jaartje geleden en heb sindsdien nooit geen astma aanval meer gehad of hoestbuien.. Maar hoe is de combinatie xtc+astma."