Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij is Oxycodon op basis van gewicht 2 maal potenter dan Morfine. Als je voor het eerst oxycodon krijgt (ter bestrijding van pijn, dus niet recreatief) dan krijg je 5mg pillen. Dat staat dus gelijk aan 10mg Morfine als het goed is. Ik zou zeggen, als je er wat van wilt vernemen, ga op een lege maag 1km hardlopen en daarna verstampen en opsnuiven of, wat iets trager werkt, verstampen en door een klein shotje drinken doen. Als iemand die nog nooit Oxycodon heeft gehad 10 of 15 mg neemt gaan ze vaak slecht, braken en zweten etc. ik denk dat reacreatief 7,5mg voor het eerst perfect is als je een normale lichaamsbouw hebt. Dat betekent dus dat je eigenlijk even 15mg erbij moet vragen van je vriend en het opsnuiven. Bespaard je ook weer het hardlopen en de lege maag voor het effect"
"Hoi! Wie heeft er hier ervaring met deze pillen en gebruikt hogere doseringen? Ik ben namelijk op zoek naar iemand die me advies kan geven opde verschillende doseringen en de manier van inname. Door de erge rugpijn heb ik het voorgeschreven van de dokter, maar afhankelijk van de pijn die ik voel, en de momenten waarop het gebeurd (vanaf sochtends al, of ineens plotseling ongelofelijke pijn, of juist langzaam opzettend). Ik zou graag een prive gesprek aan gaan met iemand die er verstand van heeft en het zelf ook gebruikt. Groetjes"
"Hoi! Weet niet of het nog relevant is om nu nog op deze post te reageren, maar ik voel me erg hetzelfde als je beschrijft. Heb ook chronische rugklachten, maar de lijn tussen verslaafd zijn en het innemen omdat je je er naar voelt is heel tussen medicinaal gebruik. Daarnaast blijft de tollerantie alleen maar stijgen. Na 1 jaar ben ik van 5 tot 15 mg op een dag naar makkelijk 100 tot 400 mg op een dag gegaan. Hoe moet het over 5 jaar dan? en over 40? Door mijn vergroeide wervel zal ik niet kunnen stoppen omdat ik dan weer geconfronteerd wordt met de uitschakelende, ondragelijke, onverhelpbare pijn. Dokter zegt dat als een operatie afgeraden wordt en je er toch mee door gaat, dat de pijn nog erger kan worden.. en waar zijn we dan. Doome to life on drugs, doomed to a life with the most horrible withdrawals you can imagine, or doomed to life of excrutiating pain."