Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon/oxycontin

Oxycodon/oxycontin

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TrueHighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!

Wie heeft er hier ervaring met deze pillen en gebruikt hogere doseringen?
Ik ben namelijk op zoek naar iemand die me advies kan geven opde verschillende doseringen en de manier van inname.
Door de erge rugpijn heb ik het voorgeschreven van de dokter, maar afhankelijk van de pijn die ik voel, en de momenten waarop het gebeurd (vanaf sochtends al, of ineens plotseling ongelofelijke pijn, of juist langzaam opzettend).
Ik zou graag een prive gesprek aan gaan met iemand die er verstand van heeft en het zelf ook gebruikt.

Groetjes :wave:
L
LatinaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je de medicijn van de dokter heb gekregen dan heb je ook de correcte dosering gekregen, als je pilletjes of capsules heb gekregen is heel simpel de inname... met een halve glasje water toch ? het lijkt mij dat je ben op zoek naar andere manieren om de medicijn te misbruiken om wat andere resultaat te krijgen, zou je willen met iemand bespreken kan je altijd contact met mij opnemen, zoals je hebt mijn andere post gelezen ik heb deze en andere opiaat medicijn volop gebruikt afgelopen 5 jaar, dus je ben meer dan welkom om prive bericht te sturen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."