Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben 18 jaar oud, 1,80m lang en weeg zo'n 63kg. 5 maanden geleden had ik voor het eerst truffels geprobeerd, 12g atlantis truffels, en dat ging niet helemaal goed. We waren met ze 4e en geen tripsitter (regel ik volgende keer wel). Een vriend van mij zei dat hij zich erg misselijk voelde en wou heel graag dat het ophielt. Ik bracht hem naar de wc om te kotsen. Na een paar minuten helpen werd ik zelf ook bang. Daarna heb ik een 3 uur lange badtrip gehad die weken leek te duren. Aan het einde voelde ik me weer beter en had ik het erg naar mijn zin maar al snel werd het effect minder. Binnenkort ga ik het weer proberen maar weet nog niet hoeveel ik ga nemen. 12g was misschien te veel maar denk dat de paniek en angst van die vriend overhad geslagen op mij waardoor het bij mij ook misging. Veel mensen raden tussen 5-10g maar andere zeggen daarop dat je dan geen visuals hebt terwijl ik dat juist leuk vond. Kunnen jullie mij vertellen wat een goede dosis is? Een paar extra tips voor een leuke trip mag ook."
"Bedankt voor de snelle reacties. Ik denk dat ik dan rond de 10g ga pakken. Een vraag nog, vorige keer wist ik niet meer wat echt of nep was. Elke keer droomde ik weg voor 30 sec tot een hele minuut en in die droom liep ik weg en ging ik op een andere plek zitten bv, daarna werd ik wakker en bleek er maar 5 sec voorbij te zijn gegaan. Maar op een moment gebeurde dit zo vaak dat ik niet meer wist of ik nou droomde dat ik ergens heen liep of dat ik er echt heen liep. Hoe kan ik dit vermijden? Ben ik misschien erg gevoelig voor truffels of lijkt het door een bad trip ofzo een stuk heftiger? Toen ik goed ging waren de patronen en effecten het zelfde maar kon ik mijn dromen van de werkelijkheid scheiden."
"Fyrckant zei: De oplossing is minder nemen of juist meer: als je minder neemt blijft alles echt en als je meer neemt kom je erachter dat alles nep is 😉. Nee maar zonder dollen dit is wel een beetje de essentie van trippen: een verkenningstocht naar de werkelijkheid of waarheid. Ik wou dat ik dat had, dat ik ergens kon gaan zitten maar dat ik er toch niet zat 🤩. Klik om te vergroten... Dankjewel, ik had het zo nog niet bekeken!"
"2 van mijn 4 wiet planten hebben een beetje witte stipjes en bruin achtige strepen/vlekjes op een paar bladeren. Is dit schadelijk? Moet ik er iets aan doen?"
"Bedankt voor de reacties, ik hou ze nog ff in de gaten want alleen de onderste 2 takken hebben t en de bovenste 3 niet, gelukkig heeft me kat 1 van de 4 planten kapot gebeten dus dat is 1 minder zorgen...."