Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Niet koken... DarkDesire zei: Okaee...Niet koken dus. Weet je ook het waarom??? Ik ben zo'n meisje die dan het waarom wil weten om de logica te kunnen inzien Klik om te vergroten... Omdat de werkzame stof vergaat als het water te heet wordt. Dit heeft niets te maken met het smelten van de kristallen. De werkzame stof wordt gewoon omgezet in een niet werkzame stof. Daarnaast is het waar dat de werkzame stof langzaam maar zeker vergaat mits het niet goed bewaard wordt. Dit betekent echter niet dat je er bang voor hoeft te zijn dat het binnen enkele uren of dagen zal vergaan, we hebben het dan over een langere duur zoals bijv. enkele maanden tot jaren. Of het gemengt kan worden met andere dranken zoals koffie of cup-a-soup lijkt mij opzich geen probleem. Afgeraad word wel om nesquick te gebruiken omdat hier stoffen inzitten die de werkzaamheid tegengaan en het effect dus onderdrukken. Pure cacao kan trouwens wel weer. En als laatst wil ik ook zeggen dat je het gewoon kan proberen te drinken, het valt wel mee hoe erg het is hoor Daarnaast, rock on! Ps: SHIT! laat ik me paddos net aankoken terwijl ik dit aan het typen ben"