Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Supermooi geschreven! Had een zwaar nostalgisch momentje van mijn eigen keer XTC, dank u daarvoor!"
"Je hebt al een lang verleden van drugsgebruik achter de rug, zo te horen gaat het nu weer goed. Mijn broer was ook een lange tijd verslaafd geweest aan meerdere drugs waaronder bori en heroïne en hij gebruikte vaak ook door elkaar. Het heeft hem best wel kapot gemaakt.. Maar nu heeft hij een vriendin gevonden en een hobby waar hij veel passie voor heeft, en dat heeft hem echt geholpen om van de drugs af te blijven.. Misschien dat een 1 of andere hobby jou ook kan helpen?"
"Re: [TvdM-juni] Het zou een avond worden zonder drugs-LSD/Ke je hebt het idd supermooi geschreven, ik heb zelf nog nooit zo hard gespacet, ik heb zelfs nog nooit gehallucineerd of dergelijke.. Hoop dat ik het een keer kan doen met vrienden, als ik zulke reports lees, krijg onwijs veel zin"
"Intens dat je zoiets kan beleven met 1 paddo.. Ik ga binnenkort voor de eerste keer truffels doen, klopt het dat truffels minder sterk zijn dan paddo's? kan je me misschien een beetje vertellen wat ik kan verwachten van truffels?"