Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo luitjes! Ik lees al een tijdje mee op verschillende fora en ik probeer zoveel research te doen naar verschillende drugs. Ik ben in principe anti drugs als coke, speed, hero en al die zooi, en pro-psychedelics. Ik zie psychedelics dan ook om mezelf te verrijken en om er van te leren en daarbuiten geven ze natuurlijk ook gewoon heerlijke ervaringen! Ik heb mezelf hier vandaag geregistreerd om deze topic te openen. Ik hoop dat hij ontopic blijft met uitsluitend posts over MDMA in combinatie met Lachgas . Over een ruim een maandje ga ik deze combinatie eindelijk proberen. Ik heb er zoveel mogelijk over proberen te lezen, zoals informatie van gebruikers en helaas maar een klein aantal tripreports. Dit is dus ook de reden dat ik hier doel gericht een topic over maak. Ik wil zoveel mogelijk informatie en ervaringen van mensen lezen, zodat ik voor mijzelf hopelijk een goede conclusie kan trekken! Ik gebruik trouwens alleen MDMA kristallen en geen pilletjes. Ik zal hier een aantal punten neerzetten waar ik geïnteresseerd in ben, maar om te beginnen, aub geen ervaringen in combinatie met andere psychedelics zoals lsd/paddo's/whatever! - Hoeveel (mg) MDMA heb je gebruikt en waren dit pilletjes of kristallen? - Hoeveel ballonnetjes/patronen heb je per keer gebruikt? - Heb je er ook bij geblowed? Zo ja, wat en hoeveel? - Hoelang na inname van de MDMA heb je je eerste ballonnetje ingenomen? - Hoelang duurde de lachgas trip voor je gevoel? - Wat maakte je precies mee in je trip? En wat toen je weer bij kwam? - Heb je het met je ogen open of dicht gedaan? Ik wil natuurlijk jullie complete ervaringen horen, maar dit zijn een paar punten die me zo even te boven schieten. Ik hoop dat hier een aantal liefhebbers zitten die mij het nodige kunnen vertellen! Nogmaals vraag ik of jullie aub alleen ervaringen over de combinatie MDMA + Lachgas (en eventueel wiet/hasj) te posten en niet in combinatie met andere middelen . Ik ben benieuwd! Ik heb deze topic trouwens ook op het forum van Pshychonaut geplaatst, maar omdat er zo weinig ervaringen en informatie over beschikbaar is probeer ik het hier ook."
"Bedankt voor jullie bijdrage! Om te beginnen, ik bedoelde ook niet zo zeer dat lachgas een psychedelic is, maar meer om drugs in 2 rijtjes in te delen waarvan de 1 voor natuurlijk top is en de ander flop naar mijn mening (of to do and not to do, whatever you want to call it, je snapt em wel). Hetzelfde verhaal voor MDMA. Ik ben er ook achter gekomen dan de ervaringen van gebruikers in verband met deze combinatie heel erg sterk verschillen. Hier maar even het begin van een trip report over de combinatie hasj/wiet + mdma + lachgas, in dezelfde setting als dat ik het wil gaan gebruiken: The shorthand summary of this experience, as described to friends over the years, is this, 'If I could take all the best experiences of my life, the best sex, the best drugs, the best moments of achievement, success, acknowledgement and approval, the funniest of times and the most creative and insightful moments, and was able to somehow combine all those experiences into a single quantity and then somehow attach that quantity to a rheostat (or dimmer switch/dial) such that I could turn the experience up and amplify it, and then I kept spinning that dial up and up and up and kept spinning it more and more, up, up, up....well, it wouldn't even come close to the experience that I first had in the early morning hours of November 4, 1999.' Not even close. Klik om te vergroten... Voor de volledige report, kijk hier: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=13280 Ik zie het zo: - Hasj/Wiet + Lachgas = Perfecte combi - MDMA + Hasj/Wiet = Perfect combi En dit is mijn verwachting: - Hasj/Wiet + MDMA + Lachgas = Ik denk na alles wat ik heb gelezen, waaronder een aantal trip reports, wat info en gebruikerservaringen op fora dat de ervaringen heel erg afhangen van de set en settings en dat een goede uitpak van deze combinatie dus zeer persoonlijk is ."
"underworld zei: ExceptionalInsight zei: Ik wil je niet ontmoedigen want het is wel lekker, maar verwacht er niet te veel van. Klik om te vergroten... +1 het gaat je vies tegenvallen, jij denkt waarschijnlijk dat je een totale extase gaat komen :P Klik om te vergroten... Misschien wel, misschien niet, het is afwachten.. Ik heb vorig jaar op hasj/wiet + nitrous ook wel eens een paar keer gehad dat het zo intens was en ik echt oprecht gewoon niet anders kon dan hard op zeggen dan dat dit echt het beste gevoel is dat ik ooit hed gehad. Het effect wisselt gewoon heel erg sterk en het is afhankelijk van zoveel factoren. Zelfs dingen als hoelang je al wakker bent, wat je gegeten hebt, wat voor muziek er op staat, wat voor soort hasj/wiet je gerookt hebt en hoeveel, met wie je het neemt, noem maar op. Maarja nogmaals, ik zal gewoon moet wachten tot over een maandje en het zelf ervaren!"
"DreamerOfDreams zei: hah, je moest eens weten wat ik de vorige keer weer heb meegemaakt, heb ongelofelijk veel bijgeleerd over mijzelf, na deze ervaring kon ik bij mensen bij wie ik het moeilijk had om mezelf te zijn, weer rustig mijzelf zijn. Heb enorm veel inzichten gekregen bvb in bepaalde relaties, en ik begreep weer dat liefde de essentie is van het leven, de dagen daarna voelde ik mij een beetje zoals sommige mensen beschrijven in hun ayahuasca reports (maar dan iets minder fris) vol oprechte liefde voor mijn medemens, zonder enige onderscheid. ik gebruik niet meer op feestjes, dat is wel leuk maar achteraf beklaag ik het mij toch, de herinnering vervaagd snel en daar blijft het dan ook bij. mn laatste keer mdma was aan een kampvuurtje aan het begin van de grote vakantie, als je zuivere mdma kristallen neemt, en je neemt het in een rustige omgeving kan je zo enorm intense en geestesveruimende dingen meemaken, ik vind het jammer dat de meeste mensen rondom mij dit krachtige medicijn enkel misbruiken om af en toe eens finaal naar de kloten te gaan. Klik om te vergroten... Mooi, oprecht, liefdevol, verstandig! Perfect geformuleerd. Dit versta ik pas echt onder 'recreatief gebruik'. You're my man :P."