Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben nieuw hier en heb een paar vraagjes over iets waar ik niet zoveel over kan vinden. Ik heb een tijdje methylfenidaat geslikt(voor add) en ik werd ik heel bang van, hartkloppingen, hyperventilatie, ik voelde me gewoon heel slecht. Ook tegen wiet kan ik niet goed, word ik een beetje paranoia van Nou heb ik toch wel last van mijn add maar ik zie het niet zitten om nog met andere medijnen te gaan expirimenteren. Toevallig ben ik een artikel tegen gekomen over elke dag een microdosis psylocybine nemen. Nou is mijn vraag als ik dit ga doen hoeveel ik dan zou moeten nemen als ik bijv 1 portie atlantis koop. Ik heb geen weegschaal. En zou dit wel verstandig zijn?(ivm angstklachten) Ik hoop echt dat iemand me hierbij kan helpen"
"Bobsacamano zei: Hey Trippie, Welkom op het forum. Als eerste zou ik graag dat artikel willen lezen. Maar sowieso zou ik het afraden zonder weegschaal. Je hebt geen idee hoeveel je neemt. Ook zou ik zelfmedicatie afraden je reageert al niet lekker op een aantal medicijnen en drugs dus ik zou dan zeker geen psychedelica aanraden zelfs niet in onafgewogen microdosis. Veel psychedelica zijn totaal onschadelijk voor het lijf maar kunnen wel flinke grip hebben op de geest. Wil je het toch proberen koop een weegschaaltje. Ik weet niet wat de dosis zou moeten zijn van een microdosering psilocybine Trippie94 zei: Hallo, Ik ben nieuw hier en heb een paar vraagjes over iets waar ik niet zoveel over kan vinden. Ik heb een tijdje methylfenidaat geslikt(voor add) en ik werd ik heel bang van, hartkloppingen, hyperventilatie, ik voelde me gewoon heel slecht. Ook tegen wiet kan ik niet goed, word ik een beetje paranoia van Nou heb ik toch wel last van mijn add maar ik zie het niet zitten om nog met andere medijnen te gaan expirimenteren. Toevallig ben ik een artikel tegen gekomen over elke dag een microdosis psylocybine nemen. Nou is mijn vraag als ik dit ga doen hoeveel ik dan zou moeten nemen als ik bijv 1 portie atlantis koop. Ik heb geen weegschaal. En zou dit wel verstandig zijn?(ivm angstklachten) Ik hoop echt dat iemand me hierbij kan helpen Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... http://www.vice.com/nl/read/word-je-een ... dosing-190"
"Exceptional Insight zei: ADD is natuurlijk ook zonder medicatie gewoon goed te doen. Waarom probeer je dat niet? Klik om te vergroten... Dat probeer ik mn hele leven al maar word zo moe van mezelf soms.. heb er echt last van en mn vriend ook heb dus alleen methylfenidaat geprobeerd maar daar reageerde ik zo slecht op dat ik er binnen 2 weken mee ben gestopt."
"Bobsacamano zei: Ik zie ook eigenlijk nergens in dat linkje iets staan over ADD of ADHD ?? Klik om te vergroten... Nee klopt dat las ik hier viewtopic.php?f=5&t=55320"
"Pante zei: @Trippie 94 Kinkt inderdaad tegenstrijdig. Hoe zou dat moeten helpen dan? Heb je hier bronnen voor? Klik om te vergroten... http://www.zamnesia.nl/blog-onderzoek-c ... chose-n188 http://www.voedingisgezondheid.nl/mediw ... _olie.html En zo is er nog wel meer te vinden(google!) Wiet is heel gezond! Helaas niet om te roken en tegenwoordig is het heel erg bewerkt en zit er teveel thc in. Cbd olie is verder 100% onschadelijk en kan je kopen bij bijv. De Tuinen of via internet bestellen. Je word er ook niet stoned van."
"Wacky zei: Ikzelf heb 20 jaar geblowd (waarvan de eerste helft opbouwend van af en toe tot hele dagen). Ben uiteindelijk gestopt onder meer omdat het paranoia veroorzaakt. Ik ben daar niet de enige in, ik heb dit van veel mensen gehoord. Wel zijn diegenen waarvan ik dat hoor net zoals ik was mensen die vele jaren elke dag van opstaan tot naar bed gaan blowen. Dat is het enige wat ik kan zeggen uit ervaring. Wat het nog meer aan klachten kan veroorzaken of verergeren weet ik niet. Wat leeftijd ermee te maken heeft weer ik niet. Hoe veel kwaad het kan wanneer je met mate gebruikt kan ik ook niet zeggen. De eerste 10 jaar dat ik blowde heb ik nooit een negatief effect gevoeld. Wel vind ik het belangrijk om duidelijk te maken dat blowen absoluut wel verslavend is. Ik heb alles gebruikt wat los en vast zit, en het is het enige waar ik verslaafd aan ben geraakt. Het argument dat sommige ontkenners gebruiken dat het de tabak is, is onzin. Ik ben nu 14 maanden gestopt met zowel roken als blowen. Roken vind ik inmiddels vies en stinken en moet ik niet aan denken, blowen heb ik nog altijd zin in. Met oud en nieuw een foutje gemaakt, dacht 1 joint te kunnen roken na 13 maanden, ben weer 2 weken vol continu stoned geweest. Ook als ze nu van een jointje per week ofzo misschien geen last heeft, zou het goed zijn als ze begrijpt dat ze wanneer ze de "soft" drugs en bijbehorende risicos niet respecteerd misschien over 10 of 20 jaar verslaafd is en wel problemen ondervind. Maarja, een kind van 14 dat duidelijk maken, geen idee hoe je dat voor elkaar kun krijgen... "een stevig gesprek gehad, dat we dit niet willen." Lijkt me niet erg nuttig. Wat iemand anders wel of niet wil trekken weinig mensen zich wat van aan, en pubers al helemaal niet van wat hun ouders willen. Klik om te vergroten... Ik ken ook veel mensen die paranoia worden van blowen, ik kan er zelf ook niet tegen. Ik blowde een jaar ongeveer elke dag, was toen ook er jong (14/15) en dat ik er paranoia van werd was bij mij ook de reden om te stoppen. Had er verder ook totaal geen moeite mee om te stoppen en ik mis het nooit. Dat je verslaafd bent geworden komt niet omdat wiet verslavend is. Seks is ook niet verslavend en toch zijn er genoeg mensen met een seksverslaving. Meestal komt een verslaving door andere problemen(een 'gat' dat gevuld moet worden). En ik denk dat je een kind van 14 best duidelijk kunt maken dat blowen niet goed voor je is, ik denk dat niemand het prettig vind om paranoia te zijn. Alleen veel ouders proberen op het schuldgevoel in te praten en dat werkt niet(daar word het 'gat' alleen maar groter van). 'Een stevig gesprek gehad, dat we dit niet willen.' Lijkt mij ook niet nuttig idd. Wat zo'n meisje in mijn ogen nodig heeft is vooral veel begrip, steun, liefde en goede informatie over wiet(en misschien andere drugs?) en wat het met je kan doen."
"Exceptional Insight zei: Trippie94 zei: Ik kan met zekerheid zeggen dat blowen zulke klachten versterkt! Klik om te vergroten... Dat kun jij helemaal niet. Tenzij je het meisje in kwestie kent en zij dit aan jou verteld heeft. Voorlopig zou ik me nog geen zorgen maken, maar creëer wel plaats voor haar, waarin haar gebruik besproken kan worden. Veroordeel haar niet. Ik heb niet het hele topic gelezen, dus wellicht is die plaats er al, maar het kan geen kwaad dit nog even te benoemen. Waarschijnlijk heb je hier niets aan, maar ik gebruik ook vaker en meer wanneer ik niet lekker in m'n vel zit. Het is een tijdelijke oplossing voor een permanent "probleem", maar mijn ervaring leert dat het wel degelijk helpt. Klik om te vergroten... Ik spreek uit ervaring en heb er veel over gelezen"
"Hallo, Ik ben op zoek naar een wietsoort om buiten te kweken. Ik heb het nog nooit eerder gedaan. Ik wil graag een soort die ongeveer evenveel (of meer) cbd als thc bevat en het liefst ook niet te dure zaden. Is er iemand die weet naar welke plant ik op zoek ben?"
"Ik kan met zekerheid zeggen dat blowen zulke klachten versterkt! Wat wel kan helpen(klinkt misschien tegenstrijdig) is cbd-olie. Veel sterkte!"
"http://azarius.nl/vaporizers/concentrat ... ta-siroco/?a=168 Beetje laat miss, hoop dat je er nog iets aan hebt (:"