Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey ik ben een jongen van 23 jaar en wil hier mijn verhaal kwijt en wat van jullie wijsheid opsteken. Afgelopen zomer ben ik voor het eerst gaan snoepen. Mijn eerst keer was op een festival in het buitenland, daar heb ik 3 dagen lang hard gegaan. We hadden daar van een nederlandse gast 9 pillen (Blauwe Diamandjes, 150mg Mdma) gekocht. Dit hadden we verdeeld over 2 man. De eerste 2 dagen had ik 1 pil per dag en de laatste dag 2 pillen. De pillen sloegen echt pas na 2 uur in dus voordat ik een goeie piek had op de eerste dag was het al 4 uur s'ochtends. daarna om 5 uur lekker een dextro'tje ingenomen en spacend naar ons appartement gelopen. De tweede dag ging ik het hardst, van die ene pil ben ik zeker 4 uur lang hard gegaan, zelfs die andere vriend vond dat lang. Ik had die avond ook ff een oververhitting maar toen ik ff wat water en een dextro'tje had genomen ging ik weer lekker. 3e dag was het audio en verlichting verneukt op mainstage dus ging toen niet zo hard, ging weer lekker toen ik terug op de trance stage stond. Nu heb ik bijna 3 weken terug mijn 2e keer gedaan na 1.5 maand niks te hebben gedaan. Ik was toen op mysteryland en voelde me prima. Toen op de terug weg moesten we met een bus terug naar de trein. Het was hier zeer heet en mijn water was op, hierdoor begon ik een beetje bad te gaan. Ik had 2 dextro'tjes genomen en toen ik buiten kwam water gehaald en ik voelde me weer redelijk. De dag erna aan de andere kant was hels, hoofdpijn, misselijkheid, kotsts gevoel, trillen en mijn hoofd voelde steeds warm aan. Dit ging nog bijna 3 dagen daarna door alleen steeds in mindere maten. Donderdag voelde ik me weer prima. Dan hier het punt waar het om gaat. Die zaterdag daarna ging ik weer uit omdat een tent waar ik vroeger naartoe ging voor de laatste avond open was. Ik had toen die avond 6 biertjes op, toen een vriend verdwenen was. Wij naar buiten gelopen en daar zat hij op een scooter. Hij was 2 keer kort bewusteloos geraakt, hij had volgens mij xtc in zijn drankje gehad. Hij had alle kenmerken : grote pupillen, rillingen over zijn hoofd, energie, zwevend tijdens het lopen. Dus uit mijn eigen ervaring adviseerde ik hem iets met suiker te drinken en na een tijdje voelde hij zich lekker en bracht ik hem naar een paar meiden thuis. Nou ging ik dus maandag weer terug studeren en begon ik zelf hoofdpijn te krijgen. Dit was niet te erg tot Woensdag avond toen ik dus echt een grote dip voelde. Begon hevig te shaken, mijn hoofd werd weer erg warm, hoofpijn/misselijkheid etc. Mijn vermoeden is dus dat die vriend van mij niet de enige is die het in zijn drankje heeft gekregen. Nu is het alweer bijna 1.5 week later sinds de eerst symptomen en vanavond weer kreeg ik extreem hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en een beetje oververhitting. Bij mijn vorige keren duurde het niet langer dan 3-4 dagen, wat adviseren jullie dat ik hiermee doe?"
"Net een dagje 1500 mg vitamine C en 100 mg 5HTP geprobeerd en ik moet zeggen dat het belovend eruit ziet."
"Afgelopen zaterdag ging ik met een paar vrienden uit, had eerst in de avond de helft van een 0.7 L vodka fles gedronken en daarna met een mannetje of 6 nog 2 flessen bacardi in de club gedronken. Ik liep dus naar buiten en ben daar blijkbaar bewusteloos geraakt en naar het ziekenhuis gebracht voor een zout infuusje, zo'n half uurtje uurtje later werd ik weer vrij gelaten en toen ik weer kon nadenken liep ik alleen door het ziekenhuis zoekend voor de uitgang. Ik kom uiteindelijk thuis (zwart rijdend met de metro want een vriend had al mijn spullen). Ik bel die vriend op en hij komt bij me langs we eten nog een stokbroodje en gaan naar bed. De dag erna begon het. Hoofdpijn (wat ik nooit heb), zware duizeligheid, rillingen, angstigheid, het gevoel om te braken en tintelingen door heel mijn lichaam. Nu is het bijna 6 dagen verder en heb ik nog steeds duizeligheid, hoofdpijn, droge ogen en steken in mijn buik/rug. (soms ook het gevoel tot overgeven) Komt dit wel vaker voor? Hoelang kan zoiets duren en wat kan ik er het beste aan doen volgens jullie?"
"Als ik echt hard ga heb ik totaal geen zin om met mensen te praten of interractie te hebben, ik wil gewoon keihard losgaan en naar de lichten kijken... Pas als mijn piek een stuk gedaald is krijg ik weer een beetje zin om sociaal te zijn haha."