Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal. ik had een paar daagjes geleden voor de eerste keer xtc genomen... had er 1 geslikt en paar uuren later nog 1. en een paar dagen later voelde ik me zo misselijk.. kon niet rap slapen enzo... hat waren maar op sommige momenten niet altijd.. was wel irii. :/ nou was mijn vraag , Waneer gaat dat weg ? of ? bedankt alvast.. Btw : Het waren 'Teletubbies' - Toxsicks"
"lsdlicious zei: Toxsicks zei: en een paar dagen later voelde ik me zo misselijk.. kon niet rap slapen enzo... Klik om te vergroten... euhm xtc is chemische troep dus niet goed voor je maag dus is het normaal dat je maag wat protesteert na het gebruik, dat gaat wel over als het helemaal uit je lichaam is. en moeilijk in slaap vallen komt wel vaker voor na xtc gebruik dat gaat meestal wel weer weg. je moet je vooral niet te veel zorgen maken dan komt alles wel goed hopelijk heb je er iets aan grtzz Klik om te vergroten... Danku Voor uw Reaxie ! ik maak me minder zorgen nu grtz"