#1
Hoi allemaal.
ik had een paar daagjes geleden voor de eerste keer xtc genomen...
had er 1 geslikt en paar uuren later nog 1.
en een paar dagen later voelde ik me zo misselijk..
kon niet rap slapen enzo...
hat waren maar op sommige momenten niet altijd..
was wel irii. :/
nou was mijn vraag , Waneer gaat dat weg ? of ?
bedankt alvast..
Btw : Het waren 'Teletubbies'
- Toxsicks
ik had een paar daagjes geleden voor de eerste keer xtc genomen...
had er 1 geslikt en paar uuren later nog 1.
en een paar dagen later voelde ik me zo misselijk..
kon niet rap slapen enzo...
was wel irii. :/
nou was mijn vraag , Waneer gaat dat weg ? of ?
bedankt alvast..
Btw : Het waren 'Teletubbies'
- Toxsicks
