Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: ÃŒk beleef alles niet echt meer.. Je moet je ook niet schamen om hulp te gaan zoeken van buitenaf. Misschien komt je excessieve drugsgebruik door een aspect van je eigen persoonlijkheid, en dat is een stuk minder makkelijk te veranderen dan het gebruik zelf. Als je je zicht op de realiteit verliest en dus eigenlijk tegen je eigen wil in nog doorgaat met gebruiken, is dat dus gewoon een verslaving, en moet je misschien eens overwegen om met een psycholoog of psychiater te praten."
"Hai, Ik vroeg me even af of er users zijn op dit forum met ervaring met de combinatie van coke en 2-CI (of wellicht 2-CE ofzo). Is het een aan te raden combinatie of zwakken de twee middelen elkaar af? Ik heb ervaring met beide, maar omdat ik me bij de uitwerking van 2-CI vaak wat meer down voel dacht ik dat het wellicht een goed idee zou zijn om tegen die tijd (en dus niet als de 2-CI-trip aan zijn top zit) een paar lijntjes te snuiven. Any tips or tricks?"