Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Persoonlijk drink ik het liefst rode wodka in combinatie met een energiedrankje (Liefst Red Bull). Smaakt erg lekker vind ik"
"Ik heb nu ongeveer al 1 week geen joint meer aan geraakt, en heb er eigenlijk niet echt last van. Vond het eens tijd voor een kleine pauze, zodat mijn lichaam weer wat nuchter kon worden en dat is dan ook wel mooi gelukt. Maandag ga ik normaal gezien nog eens proberen om een jointje te gaan roken en dan kijken hoe ik me de dag erna ga voelen, ik zal nog iets laten weten hierover."
"willemvaag zei: Als ik mijn vorige post teruglees zie ik dat nuchter iets vertellen al helemaal niet goed gaat. Wist niet dat het zo erg was moest even naar de tijd van het bericht kijken omdat ik niet kon herinneren dat ik het gepost had. Ook een voordeel van blowen is dat ik meer controle krijg en geen last heb van mijn add. Als je zelf wilt stoppen dan lukt dat ook wel, motivatie is belangenrijk als je stopt. Als je nu weer gaat blowen heb je misschien zelfs de kans dat het tegen kan vallen. Als je een tijdje nuchter bent en dan ineens weer blowt kan het je overweldigen waardoor je het niet meer leuk kan vinden. Klik om te vergroten... Achja, ik heb al eens eerder een pauze gedaan van bijna 2 weken en als ik dan weer begon was het eigenlijk weer veel leuker.. kreeg weer een lachkick waar ik eigenlijk veel plezier aan beleef, dat vond (en vind ik nog steeds) persoonlijk een van de leukste dingen bij het blowen. Ik zal zien wat voor effect het Maandag heeft, ik start uiteraard weer met een lichtere joint dan dat ik gewoon was, ik raak waarschijnlijk toch weer vlugger stoned dan 1 week geleden. Eigenlijk begin ik nu wel stilletjes aan weer trek te krijgen, het wordt precies weer wat moeilijker om er van af te blijven. Compleet stoppen wou ik dan eigenlijk ook niet, gewoon een beetje ontnuchteren zeg maar.."
"Heb ook al vele keren geblowd op een nuchtere maag, nog nooit een nare ervaring mee gehad. Wat ik wel heb is dat ik daarna echt abnormaal veel ga eten, haha"
"Een jointje met ongeveer 0.4g (naar mijn schatting) Amnesia Haze erin, en een klein beetje tabak. Hierbij praat ik over ongeveer 2 dagen geleden, hij was wel erg lekker en was er echt mooi stoned van, om 4 uur 's nachts nog naar beneden moeten gaan om iets te gaan eten, had namelijk een tamelijk grote vreetkick :P"
"Ben nu ook nog wakker sinds vrijdagmiddag rond 13u dacht ik ongeveer, en ben sinds laatste nacht ook een beetje beginnen hallucineren maar vind het opzich wel grappig. Zo stond ik deze morgen in de wc en merkte op dat mijn lichaam verschillende kleuren had gekregen waaronder mijn benen paars, mijn handen groen, bovenlichaam geel dus zei ik over mezelf dat ik net een kleurboek ofzo geworden was mile: Verder zag ik vorige nacht ook sterretjes en flitsen in verschillende kleuren, vond ik ook wel leuk met de muziek die op stond haha, en tja verder schaduwen die alle vormen kunnen aannemen en ook mensen die er niet zijn wat ook nu echt volop bezig is maar voel me nog steeds niet moe. Soms ook een soort van kleine steekjes over je hele lichaam (weet niet precies wat ik het zou kunnen gaan noemen, maar is net alsof ze heel lichtjes met duimspijkers tegen mijn vel aan duwen - vooral aan mijn schouders haha. Paranoia heb ik dan in veel mindere mate, enkel als ik mijn hoofd draai en precies iemand zie staan in het donker durf ik wel even schrikken maar verder heb ik me wel al ziek gelachen Hopelijk kan ik deze nacht toch wel eventjes slapen, want sinds vrijdag heb ik laatste nacht misschien een kleine 15 minuten kunnen slapen en dan lukte het gewoon niet meer. De nacht er voor helemaal al niet geslapen, werd alleen maar gek van neer te liggen want stil liggen lukte helemaal al niet"
"SkittlesAndMe zei: Klinkt als hoog tijd om te gaan slapen.. je doet er lacherig over maar het is niet best voor je brein.. Klik om te vergroten... Ja, dat heb ik ook gedaan laatste avond en is me eindelijk gelukt om 9 uren slaap te vatten. De nacht ervoor had ik het ook geprobeerd, en heb dan toch wel 4 uren op bed gelegen voordat ik wat slaap te pakken kreeg maar meer dan die 15 minuten slaap kreeg ik er ook niet uit helaas, werd er gek van dat ik toen niet kon slapen en heb de strijd dan maar opgegeven. Had ook geen zin om in het midden van de dag al in bed te kruipen dus heb ik nog even gewacht tot gisteren avond kort na dat ik dit bericht geschreven had, verder heb ik wel redelijk goed gegeten in de dagen dat ik wakker was, ook al had ik totaal geen eetlust maar heb mezelf verplicht want anders zou het enkel maar erger geweest zijn. Alles is verder wel in orde nu, behalve dat ik mij een klein beetje zweverig/licht in mijn hoofd voel maar daar blijft het (momenteel) ook bij. Bedankt voor de informatie overigens Tijdloos, heb inderdaad ook al iemand gekend die 7 of 8 dagen zonder slaap is blijven doorgaan en blijven bij snuiven maar uiteindelijk is hij wel in het ziekenhuis terecht gekomen nadat hij tegen de vlakte ging. Dit is trouwens de eerste keer dat ik zo lang wakker gebleven was, maar daar blijft het ook wel bij - meestal trek ik er maar 1 nachtje mee door en ben trouwens ook niet zo'n super frequent gebruiker (eens om de 2 maanden, heel soms eens 1 maandje er tussen). Fijne dag!"
"Illusionist zei: In principe heeft amfetamine (speed) geen hallucinogene werking. Maar in theorie zou het eigenlijk best kunnen. Ik bedoel, wanneer ik MDMA op heb, dan zie ik ook bij iedereen brillen. Allerlei gekleurde brillen. En soms zie ik ook, als ik in de verte zit en ik kijk naar iemand zijn of haar gezicht, allemaal tranen. Alsof diegene aan het huilen is. Een heel bedroefd gezicht, ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Ja, je kunt het zo gek niet bedenken eigenlijk wat men allemaal wel en niet ziet door drugsgebruik, haha. Het hangt af van je persoonlijkheid en je gevoeligheid voor drugs. Ik heb een aardig hoge tolerantie voor drugs: bij hoge doseringen MDMA beginnen bij mij de hallucinaties. Van amfetamine hallucineer ik bijvoorbeeld niet. Maar ik geloof wel dat het mogelijk is, ook al is amfetamine geen hallucinogeen. Klik om te vergroten... Bij mij waren de hallucinaties meer dan waarschijnlijk afkomstig van het feit dat ik een aardig lange periode wakker gebleven ben zonder enige slaap, behalve die 15 minuutjes dan dat ik toch even kon "slapen. De eerste 30 uren had ik totaal geen hallucinerende "bijwerkingen" zal ik het maar noemen? Daarna begon dit geleidelijk aan op te komen, en denk dat dit een teken is dat je hersenen echt naar slaap verlangen. Het kan wel eventjes leuk zijn, maar in het donker kan je je wel even rot schrikken als je even je hoofd draait en denkt dat er een mens naast je staat (spreek uit ervaring van de vorige avond haha) en je neemt het dan ook echt als realiteit aan, maar in een fractie van een seconde was dat "mens" dan ook weer weg. Zelf vond ik het wel leuk voor een keertje om heel lang zonder slaap door te gaan uit nieuwsgierigheid naar de ervaringen, maar beter doe je het gewoon niet haha. Je hersenen zullen er niet blij mee zijn"
"Vat: Stella Artois, Maes Blik: Jupiler Vind ik persoonlijk het best en lekkerst."
"Hoi allemaal, Ik zat even met een vraagje, waar ik me momenteel eigenlijk best zorgen over maak. Morgen zal ik (samen met een vriend) voor de eerste keer K gebruiken. We zijn van plan om een lichte dosis te nemen (20 - 30mg), aangezien we naar een feestje zouden gaan. Waar ik me nu eigenlijk zorgen over maak is: Hoe zal ik me nu eigenlijk werkelijk voelen als ik een dosis neem van 20 - 30mg en naar een feestje ga? Ik heb al heel wat zitten opzoeken maar dat heeft me eigenlijk nog maar weinig informatie op geleverd. Zal het goed opmerkbaar zijn als ik onder invloed een club binnen ga, of zal dit nog meevallen? Hopelijk kunnen jullie me hier wat meer informatie over geven. Alvast bedankt!"