Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TInk zei: Hoe gaat het nu met je? Klik om te vergroten... Ik heb een reactie geplaastst"
"Spyro zei: Ik zou eerst eens je huisarts inlichten. Heb je überhaupt Pheni in huis dan? Klik om te vergroten... Ik ben nu mn huisarts aan het bellen en heb geen phenibut in huis, ik zie ook niet zo snel waar ik dit kan halen. Ik ga later vandaag diazepam halen bij een andere dealer en ben eerder weleens gestopt met alcohol. Ik weet alleen niet wat ik het beste kan doen, alcohol plus diazepam want ik zie al dat veel huisartsen moeilijk doen over baclofen en ik ben denk ik te laat met phenibut bestellen om me in deze afkick te helpen.."
"Dit gaat echt heftig worden … de persoon van wie ik de dia wil halen heeft het niet 🥲 Dat wordt dus met alleen drank manmanman..Nu begin ik hel wel te knijpen, ik heb morgwn een afspraak met de verslavingsarts maar die is nadat mn G al op is dus wss ben ik totaal niet in staat om te gaan. Pff, ik ben eerder dit jaar helemaal cold turkey gestopt maar dat was zo heftig dat ik me letterlijk niks herinner van die periode, gewoon helemaal uit mn geheugen gewist."
"Ik ben nu toch echt banh aan het worden want het ziet er naar uit dat mijn huisarts en behandeld verslavingsarts niks gaat voorschrijven en dan is mn enige optie diazepam kopen van iemand van 10mg en daarnaast alcohol drinken.. Ik heb al eerder zo afgebouwd maar ik lees nu overal, ook hier dat dat zeer onverstandig is maar niemand kan me helpen verder.. Hoeveel moet ik dan ook nemen? Ik dacht aan 5 a 6 x diazepam en dan alcohol erbij maar dit is ook lastig in te schatten. Fuck, dat ik weer in deze situatie zit is echt kut.. ik weet gewoon dat ik vanavond me superellendig ga voelen en misschien wel erger."
"Bedankt voor je reactie. Heb jouw post ook gelezen, ik denk dat ik na mn laatste dosis heel veel ga drinken en 1 x 10 mg diazepam ga nemen( dat is het enige dat ik kon regelen) en dan kijken hoe ik me voel en als ik wakker word misschien weer dia bijnemen en snel een par glazen wijn bijnemen en hopelijk slaap ik dan ook al ben ik dan wss paniekerig maar als ik snel genoeg drink kan ik die slaap opwekken.."
"Geneesmiddel zei: Vind het zelf een beetje onprofessioneel van je HA als hij je niet baclofen voor een paar daagjes wil voorschrijven terwijl je met een gevaarlijke GHB afkick zit. Dus als je hem zegt nou dan ga ik zelf diazepam en heel veel alcohol regelen dan zegt hij doe dat maar, dat lijkt me beter? Neem niet in 1 keer heel veel diazepam, probeer het een beetje aan te voelen. Kun je niet met priority phenibut bestellen en nog tot morgen doen met je G? Klik om te vergroten... Het probleem is dat ik bij een verslavingsgroep loop: Antes dus word ik altijd doorverwezen maar die mensen daar willen me helemaal niks geven, het is om gek van te worden.."
"Ja ik heb nog iets van 32 ml, zal ik die dan afbouwen. Van 4 naar 3,5 en 3 naar 2,5 enz? Of gewoon 4 ml per 2 uur totdat ie op is en dan heel veel drinken en hopelijk slapen?"
"Pff, ja ik zal het proberen. Ga denk ik ook al erbij drinken. Hopelijk kan ik echt wat langer doorslapen en is het niet zo heel erg omdat ik er ‘pas’ 11 dagen aanzit.."
"Het is echt heel heftig nu, hartslag zit tussen 130-140 nu, ik moet het echt even uitzitten nu denk ik, heb geen andere opties sowieso.. bedankt voor je steun, hoop dat het steeds minder wordt iig"
"Ik ben een uur geleden wakker geworden, voel me al een stuk beter. Nog steeds wel helemaal ruk maar niet zodanig dat ik helemaal in paniek ben. Ben blij dat ik zo lang heb kunnen slapen en hopelijk gaat het alleen maar beter vanaf nu."