Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon doen zou ik zeggen. Ik heb zelf afgelopen zomervakantie paddo's op. hartsikke geweldig! Ik zou als ik jou was niet drinken tussendoor. Blowen maakt echt niks uit, dat voel je niet. Echt doen hartstikke gaaf! Truffels zijn niet erg heftig"
"Mijn verhaal komt snel!"
"Ik blow al wat jaar, heb truffels en paddo's gedaan en nu heb ik een vraag over LSA: Word je altijd misselijk? Ik heb echt een hekel aan misselijkheid (iedereen neem ik aan) en ik vind LSA niet de moeite waard als je er erg misselijk van wordt. Zou iemand met ervaring (of zonder, maar als je ervaring hebt geef dat aub even aan.) even mijn vraag kunnen beantwoorden? dank ps. Zijn er andere na-effecten dan hoofdpijn?"