Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee. Eind december/begin januari is er bij mij Pfeiffer geconstateerd. Hierdoor heb ik een aantal weken platgelegen en had ik wat tijd nodig om me te herstellen. Sinds februari voel ik mezelf al veel beter en nu ben ik nog wel eens moe, maar dit is omdat ik dan vanalles ben wezen doen waardoor iedereen moe zou worden. Ik eet vaak gezond en drink voldoende, slaap is ook prima eigenlijk. Dus voor m'n gevoel is de Pfeiffer weg/nagenoeg weg. Morgen is er een feestje en daar zou ik graag weer eens iets willen proberen, want de vorige keer was begin december. Nu is mijn vraag: Kan ik morgen XTC (1 pilletje) of 1 of 2 capsules MDMA (elk 70/80mg) pakken op het feest, of zou het dan fout gaan? De pillen zijn goed en de MDMA ook (dit is al getest door vrienden)."
"Hahaha naja wil het wel erg graag :P. Maar wat zou die aanslag dan betekenen? Dat ik op de dansvloer out ga, of dat ik de volgende dag gewoon moe/brak ben? Want dat ben ik wel gewend :P. Meer mensen die willen wedde? Eenmaal.. Andermaal.. (:P)"