Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook ik heb een vervelende ervaring bij Kentron gehad! M'n hele systeem ligt plat.. Slaap niet meer, kan 24/7 wakker blijven.. En dat allemaal nadat ze mij methadon gaven! Er zit nog een heel verhaal aan vast.. Maar goed dat zal ik jullie besparen.. Amnesty? Zijn zij te bereiken hiervoor dan?"