Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Guys, Ik heb een vraagje, Ik ben zo'n 9 maanden geleden gestopt met het dagelijks blowen dat ik al jarenlang deed. Ik heb in deze tijd ontzettend veel bereikt... ik ben o.a gestart met een HBO-opleiding en dit gaat me erg goed af! Nu heb ik na de 8e maand weer een keer geblowed, en het weekend hierna heel het weekend.... Het weekend daarna heb ik op vrijdag en op zaterdag geblowed... Nu vraag ik mezelf de laatste tijd af of ik ga terugvallen in mn oude gedrag en hier ben ik erg bang voor... Ik durf niet goed tegen mezelf te zeggen wanneer ik het nou wel en niet mag doen omdat ik dit niet goed weet. Nou is mijn vraag, Wanneer zou ik weten dat ik aan het terugvallen ben? Ik wil graag af en toe een jointje kunnen roken, maar dit mag niet ten koste gaan van mijn opleiding. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!"
"Dan denk ik dat ik de goede kant op ga! Ik merk wel dat ik tegen mezelf kan zeggen dat ik moet oppassen om niet terug te vallen... Maar verder lukt het me, hetzelfde als jou, opzich wel om doordeweeks niet te blowen als ik naar school moet... p.s wat doe je als je doordeweeks hier moeite mee hebt? Heel erg bedankt!"