Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben er nog niet misselijk van geworden hoor. ik was alleen bang dat de keet word afgebroken door de suiker die in je bloed zit..."
"mischien stomme vraag. maar word het effect van de K teniet gedaan als je vlak van te voren wat gegeten hebt?"
"oke. ik d8 doordat er dan nog suiker in je bloed zit, de ketamine word afgebroken?"
"merken jullie verschil als je het gebruikt met of zonder muziek?"
"wat doet het nu eigelijk met je? maakt het bepaalde hormonen of stoffen vrij? kan hier niets over vinden. hoop dat 1 van jullie het weet groeten"