Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste medemensen. Ik zit behoorlijk vast met een aantal dingen sinds ik voor de laatste x dexamfetamine heb gebruikt in juli 2020. Ik ben toen compleet gestopt met het gebruiken van het eens zo magische energiepilletje na een heftige traumatische ervaring waarin ik zelfs in het ziekenhuis ben beland. Ik heb uberhaupt in de maanden daarvoor enorme hoeveelheden stress gehad mede door werk stress en drugsmisbruik (vooral keta en dex). De eerste paar maanden na het stoppen heb ik totaal emotioneel afgevlakt en totaal op mentale stand 220 km per uur geleefd. Nu ben ik 13 maanden verder en heb ik uitgezonderd van 2 of 3 x 2cb heel af en toe een tramadol en af en toe een drankje niks meer gebruikt. Nu is het nog steeds dat mijn gedachten nog erg ongeordend (beangstigend soms) zijn ik heb nog vrij veel angstige gedachten in het algemeen ben nooit 1 moment echt rustig schrik vrij snel en ervaar muziek bij lange na niet hoe ik dat in het verleden kon ervaren. Nu vraag je je mischien af waarom ga je niet naar de huisarts of ggz! Dit het ik gedaan maar heb het gevoel dat zij niet helemaal durven vast te stellen wat er precies aan de hand is. Nu vraag ik mijn uberhaupt af of er ex amfetamine gebruikers zijn die dit herkennen? Ik heb zelf al voldoende maatregelen genomen de laatste 2 maanden eet nu weinig suikers drink geen caffeine gebruik magnesium en mediteer. Alles lijkt vrij weinig effect te hebben en begin me steeds meer af te vragen of die extreme comedowns van zo,n 35 tot 45 x dex in 6 maanden en 7 a 8 x ketamine plus een paar angstige ervaringen en een traumatische ervaring (geen flashbacks of nachtmerries van) ervoor hebben gezorgd dat ik in een nachtmerrie van chronische stress terecht ben gekomen. De huisarts heeft voorgesteld om met de allerlaagste dosering risperidon te proberen de onrust te verminderen in ieder geval. Ik twijfel of ik dit uberhaupt moet proberen! Alle tips zijn welkom in iedee geval!"
"Knuffelpanda zei: Wat vervelend voor je , het klinkt haast of je extra gestresst bent over het stressen zelf en het versterkt elkaar. Trauma’s kunnen nog lang doorwerken ook al merk je dat niet zo door nachtmerries etc, heb ik ook ervaren. Het helpt vast om met iemand erover te praten en het verder te verwerken, geef het de tijd Vraag gewoon aan de huisarts of ze geen diagnose durven stellen, vragen staat vrij Angst is moeilijk maar je kunt ermee om leren gaan ook zonder medicijnen maar een steuntje in de rug is wel eens fijn😊 Klik om te vergroten... Klopt idd ik kan het bijna niet oplossen om niet op de onrust te letten wat weer extra stress geeft mijn grootste angst is gewoon dat ik nooit meer de muziek zou mogen beleven zoals ik deed of nooit meer kan ontspannen want het duurt en het duurt maar. Op begeven moment loop je tegen een muur helaas😔"
"Knuffelpanda zei: Ik herken dit, je komt in cirkel van stress. Een kalmeringsmiddel kan heel goed helpen, het ligt in de kast bij mij en dat helpt al. Ook helpt het om je angstige gedachten te beheersen en iets anders te gaan denken, positieve dingen en dat je dit kunt. Bel met iemand die je kan kalmeren als je angst met je aan de haal gaat. Klik om te vergroten... Uhu heb sws al iets aan wat je zegt het stressen om het onbeheersbare dat ga ik wel iets meer proberen te doen iig want ben er echt enorm veel mee bezig. Zal zeker niet altijd lukken maar ik ga in ieder geval proberen er iets aan te doen. Kalmeringsmiddelen helpen bij mij niet tegen de onrust helaas wordt er alleen moe van. Slik 1 a 2 x per maand 150 mg tramadol zodat ik iets van rust ervaar die dagen in de maand. Bedankt in ieder geval voor de moeite en deze tips! Aan sommige heb ik zeker iets!"