#1
Hallo beste medemensen.
Ik zit behoorlijk vast met een aantal dingen sinds ik voor de laatste x dexamfetamine heb gebruikt in juli 2020. Ik ben toen compleet gestopt met het gebruiken van het eens zo magische energiepilletje na een heftige traumatische ervaring waarin ik zelfs in het ziekenhuis ben beland. Ik heb uberhaupt in de maanden daarvoor enorme hoeveelheden stress gehad mede door werk stress en drugsmisbruik (vooral keta en dex). De eerste paar maanden na het stoppen heb ik totaal emotioneel afgevlakt en totaal op mentale stand 220 km per uur geleefd. Nu ben ik 13 maanden verder en heb ik uitgezonderd van 2 of 3 x 2cb heel af en toe een tramadol en af en toe een drankje niks meer gebruikt. Nu is het nog steeds dat mijn gedachten nog erg ongeordend (beangstigend soms) zijn ik heb nog vrij veel angstige gedachten in het algemeen ben nooit 1 moment echt rustig schrik vrij snel en ervaar muziek bij lange na niet hoe ik dat in het verleden kon ervaren. Nu vraag je je mischien af waarom ga je niet naar de huisarts of ggz! Dit het ik gedaan maar heb het gevoel dat zij niet helemaal durven vast te stellen wat er precies aan de hand is. Nu vraag ik mijn uberhaupt af of er ex amfetamine gebruikers zijn die dit herkennen? Ik heb zelf al voldoende maatregelen genomen de laatste 2 maanden eet nu weinig suikers drink geen caffeine gebruik magnesium en mediteer. Alles lijkt vrij weinig effect te hebben en begin me steeds meer af te vragen of die extreme comedowns van zo,n 35 tot 45 x dex in 6 maanden en 7 a 8 x ketamine plus een paar angstige ervaringen en een traumatische ervaring (geen flashbacks of nachtmerries van) ervoor hebben gezorgd dat ik in een nachtmerrie van chronische stress terecht ben gekomen. De huisarts heeft voorgesteld om met de allerlaagste dosering risperidon te proberen de onrust te verminderen in ieder geval. Ik twijfel of ik dit uberhaupt moet proberen! Alle tips zijn welkom in iedee geval!
Ik zit behoorlijk vast met een aantal dingen sinds ik voor de laatste x dexamfetamine heb gebruikt in juli 2020. Ik ben toen compleet gestopt met het gebruiken van het eens zo magische energiepilletje na een heftige traumatische ervaring waarin ik zelfs in het ziekenhuis ben beland. Ik heb uberhaupt in de maanden daarvoor enorme hoeveelheden stress gehad mede door werk stress en drugsmisbruik (vooral keta en dex). De eerste paar maanden na het stoppen heb ik totaal emotioneel afgevlakt en totaal op mentale stand 220 km per uur geleefd. Nu ben ik 13 maanden verder en heb ik uitgezonderd van 2 of 3 x 2cb heel af en toe een tramadol en af en toe een drankje niks meer gebruikt. Nu is het nog steeds dat mijn gedachten nog erg ongeordend (beangstigend soms) zijn ik heb nog vrij veel angstige gedachten in het algemeen ben nooit 1 moment echt rustig schrik vrij snel en ervaar muziek bij lange na niet hoe ik dat in het verleden kon ervaren. Nu vraag je je mischien af waarom ga je niet naar de huisarts of ggz! Dit het ik gedaan maar heb het gevoel dat zij niet helemaal durven vast te stellen wat er precies aan de hand is. Nu vraag ik mijn uberhaupt af of er ex amfetamine gebruikers zijn die dit herkennen? Ik heb zelf al voldoende maatregelen genomen de laatste 2 maanden eet nu weinig suikers drink geen caffeine gebruik magnesium en mediteer. Alles lijkt vrij weinig effect te hebben en begin me steeds meer af te vragen of die extreme comedowns van zo,n 35 tot 45 x dex in 6 maanden en 7 a 8 x ketamine plus een paar angstige ervaringen en een traumatische ervaring (geen flashbacks of nachtmerries van) ervoor hebben gezorgd dat ik in een nachtmerrie van chronische stress terecht ben gekomen. De huisarts heeft voorgesteld om met de allerlaagste dosering risperidon te proberen de onrust te verminderen in ieder geval. Ik twijfel of ik dit uberhaupt moet proberen! Alle tips zijn welkom in iedee geval!