Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ga volgende week voor het eerst xtc doen op een festival. Ik heb een pil van 200 Mg (getest). Echter weet ik niet hoe ik het beste dit kan doen voor langdurig gebruik? Moet ik dan eerst een halve nemen en dan 4-5 uur later weer een halve pakken? Of gewoon een halve voor de hele dag? De festival duurt ongeveer 9u lang. En hebben jullie Nog andere tips?"
"Mindless zei: Als je 150 tot 200 kilo weegt, kun je prima die hele pil nemen ja. Zit je onder de 100 kilo, hou het dan maar bij de helft van die pil. En begin eventueel met een kwartje. Edit: Voor de duidelijkheid: 100 mg (helft v/d pil) over de hele avond en dan eventueel beginnen met een (dik) kwartje en later bijnemen met de rest van dat halfje. Klik om te vergroten... Vergeten te melden, ik ben 1.72 en 65 KG en een man. Dus jij adviseert mij om te beginnen met een kwartje en dan na een tijdje (3 uurtjes) die overige half te nemen? Dus in totaal ongeveer 150 mg"
"Mindless zei: Zou dan wel iets meer dan een kwartje nemen eerst en later dus de kleinere helft van het halfje. Klik om te vergroten... Oke ik ga dit dan doen, twee kwartjes, ik krijg hier mee gewoon de gewenste effecten toch? En is dit genoeg voor de hele dag? 9 uren lang"
"Mindless zei: Als je energie, euforie, empathie, positiviteit, zorgeloosheid en een magisch liefdesgevoel wenst, dan ja. In veruit de meeste gevallen zullen mensen met jouw gewicht dat zeker ervaren op 100 mg MDMA ja. Waarschijnlijk niet. Het effect van MDMA duurt maar 3,5/4 uren. Met bijnemen kun je het iets verlengen, maar daarmee komt meestal niet het aanvankelijke magische euforische gevoel terug. Meer de stimulerende kant van MDMA. Wil je echt rond de 9 uren lang effect hebben, dan zit je beter met bijvoorbeeld 6-APB/Benzo Fury. Of je accepteert gewoon dat MDMA niet 9 uren lang duurt en neemt het bijvoorbeeld wat later in. Klik om te vergroten... Kan ik iets doen of nemen zodat ik niet nuchter ben? Ik wil totaal niet combineren, maar als het kan wil ik het wel doen."
"Mindless zei: Sommigen nemen na hun MDMA roll 2C-B. Dat is een psychedelisch middel met een klein beetje een MDMA gevoel. Maar dan trip je dus wel min of meer. Zoals gezegd kun je 6-APB nemen. Geeft ongeveer hetzelfde gevoel als MDMA, maar is stabieler en veel langduriger. Of je kunt ipv MDMA speed nemen, dan kom je die 9 uren wel door. Maar je kunt het beste geen stimulanten gaan combineren (zoals speed + MDMA). Kun je de eerste paar uren niet nuchter door komen? Of later naar het feest gaan als je echt zo tegen nuchterheid bent? Klik om te vergroten... Ik vind het niet erg om nuchter te zijn, zijn er wel manieren om xtc te verlengen? Anders neem ik gewoon de eerste uren nuchter door"
"Of ka TimL2002 zei: Ik vind het niet erg om nuchter te zijn, zijn er wel manieren om xtc te verlengen? Anders neem ik gewoon de eerste uren nuchter door Klik om te vergroten... of kan ik misschien iets nemen zoals alcohol na dat de effecten van xtc gestopt zijn?"